~ Jule/desembertråden ~

To meget ulike farger i kalenderen min så langt

Maki me happy, dyp rød.
Sugar daddy, nærmest usynlig.

Elsker fakrisk å ha en kalender der jeg vet det ikke er to sjokoladekuler hver dag. Litt spenning. Mange år siden jeg har hatt kalender jeg ikke visste hva jeg fikk.

Ja.

Vet ikke om dette ender med kjøpekalender hvert år eller om jeg får lært opp mannen til å kjøpe en pakke julesokker, en håndfull neglelakk, over under, glitter, etc, et par juleøredobber og julenål og noen sjokoladenisser neste år ;)

Saken er at i år har jeg kjøpt essie kalender, en pakke julesokker, et eller to par øredobber og sikkert mere til ;)

Ja.

Vet ikke om dette ender med kjøpekalender hvert år eller om jeg får lært opp mannen til å kjøpe en pakke julesokker, en håndfull neglelakk, over under, glitter, etc, et par juleøredobber og julenål og noen sjokoladenisser neste år ;)

Saken er at i år har jeg kjøpt essie kalender, en pakke julesokker, et eller to par øredobber og sikkert mere til ;)
Hehe. Her drar mannen meg inn i butikker for å se på klær :P

Hehe. Her drar mannen meg inn i butikker for å se på klær :p
Mannen må sende meg på shopping når det gjelder vanlige klær.

Men julesokker og denslags det er bare gøy

Skulle egentlig bare teste de to fargene fra kalenderen. Endte med å lakke resten av hånden også. Kan jo ikke gå med en hånd med lakk.

Så jeg har herved julerøde negler allerde 4.12
Bortsett fra den ene med helt øya rosa som er nesten som om der ikke er farge, den skal få en nisse eller noe sånt i morgen tidlig. Da må jeg til med vann og det styrer jeg ikke med nå før alt er tørt på den andre hånden.

Men snart senga.

Jeg har blitt barnslig opptatt av neglelakk innser jeg

Har egenelig neglelakk-date med jentene fredag, skal lakke dem begge. De får visst hver sin neglelakk i kalenderen i morgen innså jeg i kveld. Jaja.

God morgen
Tidligvakt , så er det Ut å spise med jobben i kveld . Angrer litt på at jeg meldte meg på akkurat nå men det blir nok bra

God morgen

Rufsevær. Vind og regn. Yr sier der skal begynne å smelle også. Ser på sånn lynkart at det har vært litt aktivitet utenfor kysten, men ikke noe mye, så vi får se

Tilbyr i alle fall å kjøre ungene til skolen. Torden og lyn er det ikke, men det blåser og hagler

Back
Topp