~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Kos deg ♡Klar til å dra ut å spise, håper det ikke blir en for sen kveld..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg ♡Klar til å dra ut å spise, håper det ikke blir en for sen kveld..
Så flink! Her bare faker hun, men elsker å sitte på do så det er jo fremgang.Idag har frøkna bæsja i do!
Ja. Er første gang da. Håper vi fortsetter å merke tegnene, og tilbyr hu doenSå flink! Her bare faker hun, men elsker å sitte på do så det er jo fremgang.
Det gjorde jeg
Det er null problem med den gjengen jeg satt medKos deg
Godt Hun ble funnet hvertfallUff, i tre dager nå har det vært leteaksjon på heia der jeg er fra, ei dame på 85 (sprek som fy) som har vært savnet. Nå i ettermiddag fant de henne, død hver dag er hun ute og går tur rundt i området, så de regner med at hun sannsynligvis har fått et illebefinnende på turen sin. Trist at det ble slik, men enda godt at de fant henne
Det gjorde jegKos deg ♡
Snart. Snart. Snart skjer det noe som betyr noe.Kynnere, mens smerter men sikkert ikke noe som betyr noe. Ligge å hører på frøkna som sover søtt ved siden av meg "sova mommy seng" og jeg klarte ikke si nei. Mens regnet høljer ned. Perfekt kveld.
Mannens farfar forsvant for flere år siden helt sporløst. Aldri funnet han. Så trist at det skjedde med hu, men ble hvertfall funnet!Uff, i tre dager nå har det vært leteaksjon på heia der jeg er fra, ei dame på 85 (sprek som fy) som har vært savnet. Nå i ettermiddag fant de henne, død hver dag er hun ute og går tur rundt i området, så de regner med at hun sannsynligvis har fått et illebefinnende på turen sin. Trist at det ble slik, men enda godt at de fant henne
Så bra!Ja. Er første gang da. Håper vi fortsetter å merke tegnene, og tilbyr hu doen
Åh så skummelt!Mannens farfar forsvant for flere år siden helt sporløst. Aldri funnet han. Så trist at det skjedde med hu, men ble hvertfall funnet!
Lykke til☆God morgen sovet litt lite og føler meg ikke klar men eksamen nr 3/5 må jeg ta forventer ingenting stort, vil bare bestå
Håper sånn!Snart. Snart. Snart skjer det noe som betyr noe.
Liker!☆☆God morgen
Hurra for fredag og tidligvakt
TakkLykke til☆
Stevningen er ferdig. Den var lang og omfattende gitt. Ikke rart det tok tid!