~ Jule/desembertråden ~

Uff, i tre dager nå har det vært leteaksjon på heia der jeg er fra, ei dame på 85 (sprek som fy) som har vært savnet. Nå i ettermiddag fant de henne, død:( hver dag er hun ute og går tur rundt i området, så de regner med at hun sannsynligvis har fått et illebefinnende på turen sin. Trist at det ble slik, men enda godt at de fant henne :Heartred
Godt Hun ble funnet hvertfall

Kynnere, mens smerter men sikkert ikke noe som betyr noe. Ligge å hører på frøkna som sover søtt ved siden av meg "sova mommy seng" og jeg klarte ikke si nei. Mens regnet høljer ned. Perfekt kveld.
Snart. Snart. Snart skjer det noe som betyr noe.

God morgen.

En trøtt familie etter konserten i kveld stabler seg sakte men sikkert på beina. Snart er alle tre ungene påkledd, da får de klippe ned og åpne kalenderpakkene sine.

Jeg trodde jeg skulle ha hjemmekontor og vente på en blikkenslager men mannen gjør det visst likevel så da skal jeg visst avsted på jobb. Ordner seg det også ja.

I kveld blir jeg alene hjemme med ungene, mannen skal på årets siste styremøte i idrettslaget, det som avsluttes med julemiddag/julebord. Det er må bare to min å gå herfra så han kommer seg greit hjem etterpå.

I morgen er det håndballturnering og søndag ettermiddag går til adventskonsert.

Og innimellom der skal vi rydde og vaske hus, og jeg lurer på om det ikke ligger en bakedag i kalenderen også, på tide å bake første runde med julemenn. De har spist opp de vi fikk med hjem etter balkingen hos mine foreldre.

God morgen :) sovet litt lite og føler meg ikke klar men eksamen nr 3/5 må jeg ta :( forventer ingenting stort, vil bare bestå :bag:

Uff, i tre dager nå har det vært leteaksjon på heia der jeg er fra, ei dame på 85 (sprek som fy) som har vært savnet. Nå i ettermiddag fant de henne, død:( hver dag er hun ute og går tur rundt i området, så de regner med at hun sannsynligvis har fått et illebefinnende på turen sin. Trist at det ble slik, men enda godt at de fant henne :Heartred
Mannens farfar forsvant for flere år siden helt sporløst. Aldri funnet han. Så trist at det skjedde med hu, men ble hvertfall funnet!

Back
Topp