~ Jule/desembertråden ~

Har egentlig ikke tid :bag: er bare trøtt og dårlig :hungover: burde forberede til neste eksamen, rydde og vaske hus osv :rolleyes:
Har akkurat satt deigen til pepperkakebaking i morgen.
Før det ryddet jeg kjøkkenet.
Tenker på å støvsuge her i andre etasje og gå over med langkosten.
Men mannen har egentlig beordret meg til å sitte en saccosekken og spille på Xbox'en i kveld :rolleyes:

Så, to dager før vi skal feire minsten kommer pappa med ei meld nå nettopp. Stemoren min trengte å komme seg litt bort (hun mistet nettopp sin 70år gamle mor til kreft og stelte henne selv det meste av veien helt til slutten), så de hadde bestilt seg tur til tenerife og drar søndag morgen, vi skal feire søndag ettermiddag.

Dette kommer han med nå, etter at mamma, stefaren min og bestemor meldte avbud til bursdag pga pappa og stemor skulle komme :(

Så, to dager før vi skal feire minsten kommer pappa med ei meld nå nettopp. Stemoren min trengte å komme seg litt bort (hun mistet nettopp sin 70år gamle mor til kreft og stelte henne selv det meste av veien helt til slutten), så de hadde bestilt seg tur til tenerife og drar søndag morgen, vi skal feire søndag ettermiddag.

Dette kommer han med nå, etter at mamma, stefaren min og bestemor meldte avbud til bursdag pga pappa og stemor skulle komme :(
Så utrolig teit og kjedelig.
Kan du ikke bare ta kontakt med de som meldte avbud på grunn av dem og fortelle dem at de ikke kommer likevel?

Huff, nå fikk jeg ordentlig vondt av deg:( Dårlig gjort av de. Kunne de ikkke drøyd til mandag med å reise i det minste?:shifty: Sender deg en god klem:Heartred

Så utrolig teit og kjedelig.
Kan du ikke bare ta kontakt med de som meldte avbud på grunn av dem og fortelle dem at de ikke kommer likevel?
Jeg har sendt meld, og krysser alt jeg har for at de fortsatt kan :nailbiting: ellers har jeg kun min søster og familien som kommer fra min familie, resten fra samboers :(

Å æsj. Så kjedelig..

Hmm ukjent i Barne-TV-verdenen , men nevø elsker babblarna ,tenkte å kjøpe noe figurer eller noe , bare usikker på hva.

Nå håper jeg bare at mamma og de kan, de kunne før de hørte at stemoren min skulle komme.
:Heartred

Håper det blir ordnings og at moren din da kommer:)

Har akkurat satt deigen til pepperkakebaking i morgen.
Før det ryddet jeg kjøkkenet.
Tenker på å støvsuge her i andre etasje og gå over med langkosten.
Men mannen har egentlig beordret meg til å sitte en saccosekken og spille på Xbox'en i kveld :rolleyes:
Jeg hadde tenkt å ta kjøkkenet.
Jeg sovna mens ungene så skomakeren.

Jeg har våknet litt nå og skal prøve å ta litt i alle fall. Jeg er trøtt egentlig da.

Ungene får "bakedag" i kalenderen i moegen, dårlig timet med at mellomste spiller håndball 13-15, eller altså opptatt ca 12-16. Jaja, vi får lage en runde julemenn i alle fall.

Back
Topp