Den ligger ute på netflixHer ser jeg på netflix
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ligger ute på netflixHer ser jeg på netflix
Tror jeghar sett den før. Ser den nyeste julefilmen på Netflix jegDen ligger ute på netflix
Jeg måtte love søstra å ikke se flere julefilm før hun kommerTror jeghar sett den før. Ser den nyeste julefilmen på Netflix jeg
Har akkurat satt deigen til pepperkakebaking i morgen.Har egentlig ikke tid er bare trøtt og dårlig burde forberede til neste eksamen, rydde og vaske hus osv
He heJeg måtte love søstra å ikke se flere julefilm før hun kommer
Jeg kjøpte deig i stedHar akkurat satt deigen til pepperkakebaking i morgen.
Før det ryddet jeg kjøkkenet.
Tenker på å støvsuge her i andre etasje og gå over med langkosten.
Men mannen har egentlig beordret meg til å sitte en saccosekken og spille på Xbox'en i kveld
Pleier å lage selv siden jeg syns den hjemmelagde er mye lettere å jobbe med når jag skal bake ut kakeneJeg kjøpte deig i sted
Så utrolig teit og kjedelig.Så, to dager før vi skal feire minsten kommer pappa med ei meld nå nettopp. Stemoren min trengte å komme seg litt bort (hun mistet nettopp sin 70år gamle mor til kreft og stelte henne selv det meste av veien helt til slutten), så de hadde bestilt seg tur til tenerife og drar søndag morgen, vi skal feire søndag ettermiddag.
Dette kommer han med nå, etter at mamma, stefaren min og bestemor meldte avbud til bursdag pga pappa og stemor skulle komme
Så, to dager før vi skal feire minsten kommer pappa med ei meld nå nettopp. Stemoren min trengte å komme seg litt bort (hun mistet nettopp sin 70år gamle mor til kreft og stelte henne selv det meste av veien helt til slutten), så de hadde bestilt seg tur til tenerife og drar søndag morgen, vi skal feire søndag ettermiddag.
Dette kommer han med nå, etter at mamma, stefaren min og bestemor meldte avbud til bursdag pga pappa og stemor skulle komme
Jeg har sendt meld, og krysser alt jeg har for at de fortsatt kan ellers har jeg kun min søster og familien som kommer fra min familie, resten fra samboersSå utrolig teit og kjedelig.
Kan du ikke bare ta kontakt med de som meldte avbud på grunn av dem og fortelle dem at de ikke kommer likevel?
Nå håper jeg bare at mamma og de kan, de kunne før de hørte at stemoren min skulle komme.Huff, nå fikk jeg ordentlig vondt av deg Dårlig gjort av de. Kunne de ikkke drøyd til mandag med å reise i det minste? Sender deg en god klem
Å æsj. Så kjedelig..Så, to dager før vi skal feire minsten kommer pappa med ei meld nå nettopp. Stemoren min trengte å komme seg litt bort (hun mistet nettopp sin 70år gamle mor til kreft og stelte henne selv det meste av veien helt til slutten), så de hadde bestilt seg tur til tenerife og drar søndag morgen, vi skal feire søndag ettermiddag.
JaEr det neglelakk kalender du har?? Essie?
Ja, jeg har kjøpt essie kalender i årSnakker dere om julekalendere?
Nå håper jeg bare at mamma og de kan, de kunne før de hørte at stemoren min skulle komme.
Jeg hadde tenkt å ta kjøkkenet.Har akkurat satt deigen til pepperkakebaking i morgen.
Før det ryddet jeg kjøkkenet.
Tenker på å støvsuge her i andre etasje og gå over med langkosten.
Men mannen har egentlig beordret meg til å sitte en saccosekken og spille på Xbox'en i kveld
De kunne ikke, stefaren min hadde reist til oslo idag til sine barnebarn siden de ikke skulle k bursdag her likevel. Verken mamma eller bestemor kjører bilHåper det blir ordnings og at moren din da kommer