~ Jule/desembertråden ~

Hjemmekontor. Medfører fort litt pauser i jobbingen her og der, så full rbeidadag på timeføringen får jeg nok ikke. Men maskin nr 3 for dagen er ferdig så jeg får henge opp det til tørk da, det er jo ikke så ille det akkurat.

Merker at jeg er litt fredag-ettermiddag-trøtt samtidig som det å ikke sitte på kontoret ikke akkurat hjelper, lett å tenke i retning å logge av, men jeg skal ha unna litt mer først. Ideelt sett jobbe 2,5-3 timer til, men vi får nå se.

Så og si stemmeløs etter jobb. Pga forkjølelse, ikke fordi jeg har skravlet så mye (men jeg har jo det også:p):rolleyes:

Sovet ett par timer , det hjalp bittelitt.
Nå sonderer jeg terrenget etter julegaver, altfor mye igjen å kjøpe

Ligger halvdø på soffan og ser “Hjem til jul” den er helt grei :) jeg har så lyst på vaffler men gidder ikke stå på kjøkkenet og fixe vaffler uten gluten melk og egg

To meget ulike farger i kalenderen min så langt

Maki me happy, dyp rød.
Sugar daddy, nærmest usynlig.

Elsker fakrisk å ha en kalender der jeg vet det ikke er to sjokoladekuler hver dag. Litt spenning. Mange år siden jeg har hatt kalender jeg ikke visste hva jeg fikk.
Er det neglelakk kalender du har??:) Essie?

Siden jeg nå driver med barnslig glede over neglelakk. Det er igrunnen gøy med røde negler på jobb. Det gir litt glede når jeg ser dem i øyekroken når jeg skriver på pc, og i det hele tatt, jeg legger merke til dem

Jeg pleier ikke bruke sterke farger, tørr liksom ikke. Har hatt det til jul, men da "dempet" på et vis med gullglitter så det ikke er så sterke farger likevel.

Uavnt, men jo, jeg liker det.

Skal tro hva mamma sier, skal på konsert med kulturskolen i kveld og mamma og pappa kommer også. Dette er hun ikke vant med å se på meg ;)

Konserten blir gøy da. Mellomste sin første opptreden. Det blir tøft. Eldste hadde sine første konserter på kulturskolens huskonsert, sånn bare spille litt for foreldre til en liten gruppe. Her er det jo foreldre og en del besteforeldre til alle som spiller i kulturskolen. Men hun skal til gjengjeld ikke spille alene slik han har gjort før, de er en stor gruppe, så det går bra.
Jeg har samme entusiasme når det gjelder neglelakk som deg:P Essie er fantastisk!!❤️

Så glatt ute.. Nå er hunden luftet, jeg har lagt meg i sengen å ser på Netflix.
6 gaver bestilt, nå mangler jeg til bror og svigerinne!

Back
Topp