~ Jule/desembertråden ~

Siden jeg nå driver med barnslig glede over neglelakk. Det er igrunnen gøy med røde negler på jobb. Det gir litt glede når jeg ser dem i øyekroken når jeg skriver på pc, og i det hele tatt, jeg legger merke til dem

Jeg pleier ikke bruke sterke farger, tørr liksom ikke. Har hatt det til jul, men da "dempet" på et vis med gullglitter så det ikke er så sterke farger likevel.

Uavnt, men jo, jeg liker det.

Skal tro hva mamma sier, skal på konsert med kulturskolen i kveld og mamma og pappa kommer også. Dette er hun ikke vant med å se på meg ;)

Konserten blir gøy da. Mellomste sin første opptreden. Det blir tøft. Eldste hadde sine første konserter på kulturskolens huskonsert, sånn bare spille litt for foreldre til en liten gruppe. Her er det jo foreldre og en del besteforeldre til alle som spiller i kulturskolen. Men hun skal til gjengjeld ikke spille alene slik han har gjort før, de er en stor gruppe, så det går bra.

Et barn sendt avsted med naboen

Vi kommer etter med neste, avreise om en drøy halvtime han skulle møte en time før henne nemlig

Jeg har pakket med meg litt kjeks og resten av julemennene de bakte hos mine foreldre, må se til at jeg har et par flasker vann eller mer, skifte på mellomste. Og yngste som insisterer på at da må hun pynte seg for å høre på.

Har forresten hatt en travel dag. Dro fra jobb for å hente movicol på apoteket. Ikke junior, for det fikk jeg beskjed om leveringsvansker på da ejg prøvde i helga så hadde fått resept på voksen nå, halv dose. Men nei. Det er den det egenelig er leveringsvansker på så da går de tom for junior når voksne derved tar dobbelt av den. Rundtur på shoppingsenteret uten suksess. Men fikk kjøpt en julegave og et par andre småting på min vei.

Oppgitt nevnte jeg dette til mamma når jeg snakket med henne. De skulle på butikk og apotek, så de spurte rundt og fikk vite at et apotek i byen hadde hatt inne en pakke junior i morges. Mamma ringte, joda, de la den av til henne, så kom de til meg på jobb med fullmaktsskjema sånn at jeg kunne signere og sende med pappa sertifikatet mitt, jeg har lappen på mobilen så det er greit, så de fikk hentet ut, så får jeg det og lappen tilbake på konserten i kveld.

Har forresten hatt en travel dag. Dro fra jobb for å hente movicol på apoteket. Ikke junior, for det fikk jeg beskjed om leveringsvansker på da ejg prøvde i helga så hadde fått resept på voksen nå, halv dose. Men nei. Det er den det egenelig er leveringsvansker på så da går de tom for junior når voksne derved tar dobbelt av den. Rundtur på shoppingsenteret uten suksess. Men fikk kjøpt en julegave og et par andre småting på min vei.

Oppgitt nevnte jeg dette til mamma når jeg snakket med henne. De skulle på butikk og apotek, så de spurte rundt og fikk vite at et apotek i byen hadde hatt inne en pakke junior i morges. Mamma ringte, joda, de la den av til henne, så kom de til meg på jobb med fullmaktsskjema sånn at jeg kunne signere og sende med pappa sertifikatet mitt, jeg har lappen på mobilen så det er greit, så de fikk hentet ut, så får jeg det og lappen tilbake på konserten i kveld.
Travelt! kos dere med konsert

Uff, i tre dager nå har det vært leteaksjon på heia der jeg er fra, ei dame på 85 (sprek som fy) som har vært savnet. Nå i ettermiddag fant de henne, død:( hver dag er hun ute og går tur rundt i området, så de regner med at hun sannsynligvis har fått et illebefinnende på turen sin. Trist at det ble slik, men enda godt at de fant henne :Heartred

Vel hjemme.

Minstemor sovnet før eldstemann gikk på scenen men det går bra. Hun sov godt gjennom mye musikk. Ble båret ut i bilen og kjørt hjem, våknet bittelitt når jeg bar henne inn, men la henne bare på senga. Hun sov godt gjennom at vi tok av kjolen og på pysjen og sover lykkelig uvitende om det meste av de siste par timene

Uff, i tre dager nå har det vært leteaksjon på heia der jeg er fra, ei dame på 85 (sprek som fy) som har vært savnet. Nå i ettermiddag fant de henne, død:( hver dag er hun ute og går tur rundt i området, så de regner med at hun sannsynligvis har fått et illebefinnende på turen sin. Trist at det ble slik, men enda godt at de fant henne :Heartred
Trist men godt de fant henne ja

Kynnere, mens smerter men sikkert ikke noe som betyr noe. Ligge å hører på frøkna som sover søtt ved siden av meg "sova mommy seng" og jeg klarte ikke si nei. Mens regnet høljer ned. Perfekt kveld.

Back
Topp