BTW: En te-høne heter egentlig tehette, og en en slik greie til å sette oppå tekanner for å holde teen varm, den gangen jeg var liten kom de oftest formet som ei høne og derav kallenavnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BTW: En te-høne heter egentlig tehette, og en en slik greie til å sette oppå tekanner for å holde teen varm, den gangen jeg var liten kom de oftest formet som ei høne og derav kallenavnet
Skjønte konseptet, bare aldri sett i praksis.Noen eksempler:
Vis vedlegget 313529
Haha jeg tenkte akkurat tehetteBTW: En te-høne heter egentlig tehette, og en en slik greie til å sette oppå tekanner for å holde teen varm, den gangen jeg var liten kom de oftest formet som ei høne og derav kallenavnet
God bedringGod morgen minsten syk - det passer så bra når mamma og pappa har innlevering (pappa) og eksamen (begge)
det blir veldig lite pedagogisk med film og hva som helst hun vil spise hentet henne syk på SFOen i går når jeg heldigvis hadde hjemme eksamen.
TakkGod bedring
God bedring håper dere får en fin turFeber, hoste og vond hals. Jippi. Reiser om 8 dager. Bestiller pass om 7... makan.
Håper det gikk bra?God morgen - ser dere har skravla i vei! må gi meg tid til litt koselesing som. belønning etter eksamen kl:10
sitter og venter på toget nå - litt stressa men men gjøre sitt beste er vel alt man kan
Hva lagde du?Driver og lager julegave til mamma.
Hva gjør dere nå i kveld?
Skal ha vennegruppe om en uke! takk for tips!Det har ikke jeg heller.
Tror det blir pepperkake helg neste helg, og i år blir det bare 3 hus
De siste årene har vi hatt vennegruppe rundt tiden vi lager pepperkakehus hvor hvert av barna har fått hvert sitt hus å pynte og ta med seg hjem
Og nå....superglatt!Myyyyye regn meldt her også i natt /morgen.
masse lykke til!!Ja, veldig! Hadde mye vonde mens smerter idag og kynnere men roet seg etter en knapp time