~ Jule/desembertråden ~

BTW: En te-høne heter egentlig tehette, og en en slik greie til å sette oppå tekanner for å holde teen varm, den gangen jeg var liten kom de oftest formet som ei høne og derav kallenavnet

Jeg er utrolig treig. Jeg har en liste jeg ønsker å komme gjennom. Jeg kommer ikke gjennom hele. Jeg er trøtt.

Men jeg skal fullføre det punktet jeg har begynt på før jeg tar kvelden.

En ny dag i morgen. Mye kjøring frem og tilbake til kulturskolen, men noe må jeg vel få gjort da også.

God morgen.

Sto opp tidsnok, lag kakao og guttungen husket selv å pakke gymtøy. Frokost servert og matpakker lagd. Nå skalnkeg rydde sammen, pusse tenner på meg og minstemor også drar vi til bhg og se eldste går til skole etterhvert.

God morgen :) minsten syk - det passer så bra når mamma og pappa har innlevering (pappa) og eksamen (begge)
det blir veldig lite pedagogisk med film og hva som helst hun vil spise :p hentet henne syk på SFOen i går når jeg heldigvis hadde hjemme eksamen.

God morgen :) minsten syk - det passer så bra når mamma og pappa har innlevering (pappa) og eksamen (begge)
det blir veldig lite pedagogisk med film og hva som helst hun vil spise :p hentet henne syk på SFOen i går når jeg heldigvis hadde hjemme eksamen.
God bedring

Snart kjøre avgårde her også, flest kengubarnet til skolen så meg til jobb. Svømming med de største i dag, det liker vi

Det har ikke jeg heller.
Tror det blir pepperkake helg neste helg, og i år blir det bare 3 hus :)
De siste årene har vi hatt vennegruppe rundt tiden vi lager pepperkakehus hvor hvert av barna har fått hvert sitt hus å pynte og ta med seg hjem
Skal ha vennegruppe om en uke!:) takk for tips!

Back
Topp