Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok noe som går, målte frøkna til 39,1 nettopp, så nå er foreløpig halve husholdningen slått ut her god bedring!Hodepinen går aldri bort. Tror den kommer til å vare for evig. Imorgen får jeg sove lenge.
Det er bra, for hele kroppen verker og halsen begynner å bli vond så da er det mer sykdom som kommer tror jeg. Jippi.
Makan..Det er nok noe som går, målte frøkna til 39,1 nettopp, så nå er foreløpig halve husholdningen slått ut her god bedring!
Vi får se hva det blir tilTa de snarveier du kan, og kan du evt lese to kapitler torsdag i stedet? La mannen gjøre det han kan og litt til, og ta hensyn til deg selv.
Oooh jeg vil ha den! Men er nok for feitOi se hva jeg kom over
Vis vedlegget 313514
Satser på at vi gjør oss ferdig før jul nåKryss fingrene, bank i bordet og alt sånt, ingen syke unger enda.
God plan, men vi har hatt år med sjuke både nå og i jula så ingenting overrasker meg lenger og jeg er bare glad for hver dag alle er friske.Satser på at vi gjør oss ferdig før jul nå
Satser på at dine to slipper unnaMakan..
God bedring til dere også! Håper frøkna slipper unna.. og far, for er jeg syk må han gjøre omtrent alt..
God kveld. Frøkna hadde en breakdown ikveld fordi hunden ville sitte med oss. Nå sover hun. Skal snart se litt på jordmødrene. Høygravid og kjenner etter på hvert eneste tegn.God kveld jenter.
Hvordan går det?
Nei, ikke så mye en kan gjøre med det. Det er jo bare god håndhygiene, og krysse fingreneGod plan, men vi har hatt år med sjuke både nå og i jula så ingenting overrasker meg lenger og jeg er bare glad for hver dag alle er friske.
Det som skjer, det skjer.Nei, ikke så mye en kan gjøre med det. Det er jo bare god håndhygiene, og krysse fingrene
Jepp.. Merker at det snart er sengetid for meg. Sov også fra etter levering i bhg (rundt 09.30) og frem til vi skulle hente rundt kl 15Det som skjer, det skjer.
Sov godtJepp.. Merker at det snart er sengetid for meg. Sov også fra etter levering i bhg (rundt 09.30) og frem til vi skulle hente rundt kl 15
Det har jeg også, bursdagsfeiring på søndag og det må vaskes og lage ting klart til da har ikke tid til å være sykSov godt
Det blir trolig altfor fort senga for meg også. Jeg har så mye jeg skulle gjort først
Dagens fra familien RW, jeg leter rundt etter noe, mannen spør hva jeg leter etter.
Svarer at jeg leter etter te-hønen.
Han sier hææææ????, og skjønner ikke noen ting.
Vet dere hva en te-høne er?
Nei, det er det ikke.
Ikke alltid like lett å komme med det riktige ordet
Tekanne du var ute etter?
Da er jeg på nivå med din mann.Nei, det er det ikke.
Og det var en te-høne jeg lette etter