~ Jule/desembertråden ~

Kengubarnet og pappaen skal snart ut døren, fotballcup venter. Jeg blir hjemme, kjipt i grunn men set er nok det beste.

En slik dag idag, ja... Først våkner jeg opp uten et fnugg av stemme :wacky:
Så søler frøkna melk på setet på to av stolene som skal brukes imorgen, dermed måtte de vaskes. Deretter skal jeg pakke søpla, mister den og det raser ut av posen :dead:

En slik dag idag, ja... Først våkner jeg opp uten et fnugg av stemme :wacky:
Så søler frøkna melk på setet på to av stolene som skal brukes imorgen, dermed måtte de vaskes. Deretter skal jeg pakke søpla, mister den og det raser ut av posen :dead:
Da må det bare gå oppover herfra

Hodepinen har nådd nye høyder nå som jeg er syk. Hver gang jeg hoster, som er omtrent hele tiden, føles det som om hodet mitt eksploderer, ifølge fastlegen kan årsaken være veldig sammensatt så det blir vanskelig å bli kvitt den.. men han prøver jo ikke engang...
Fortsatt god bedrinh

Litt treig, men har endelig fått bestilt julekort. De som må sendes i posten blir å sende med en gang kortene kommer i posten, håper de når fram til mottakerene før jul :)

Litt treig, men har endelig fått bestilt julekort. De som må sendes i posten blir å sende med en gang kortene kommer i posten, håper de når fram til mottakerene før jul :)
Bestillte for leeeenge siden og har levert noen sammen med julegave...resten venter bare til jeg tar meg sammen

Back
Topp