Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig fornøyd til nåFine ting?
Å fy faen det er kjipt. Skulle ønske de vokste opp og innså at barnebarna er viktigere enn hva man føler for den andre besteforeldren!De kunne ikke, stefaren min hadde reist til oslo idag til sine barnebarn siden de ikke skulle k bursdag her likevel. Verken mamma eller bestemor kjører bil
Så bra.Jeg er veldig fornøyd til nå
Da må det bare gå oppover herfraEn slik dag idag, ja... Først våkner jeg opp uten et fnugg av stemme
Så søler frøkna melk på setet på to av stolene som skal brukes imorgen, dermed måtte de vaskes. Deretter skal jeg pakke søpla, mister den og det raser ut av posen
Hørtes godt utJeg er sulten og har lyst på vaffler tror kanskje jeg må fixe litt vaffler i dag
Fortsatt god bedrinhHodepinen har nådd nye høyder nå som jeg er syk. Hver gang jeg hoster, som er omtrent hele tiden, føles det som om hodet mitt eksploderer, ifølge fastlegen kan årsaken være veldig sammensatt så det blir vanskelig å bli kvitt den.. men han prøver jo ikke engang...
Hittil har jeg bare fått ting jeg trenger, dog ikke alltid jeg viste jeg trengte det før jeg fikk det daSå bra.
Sant nokDa må det bare gå oppover herfra
TakkFortsatt god bedrinh
Ja det var godt med vaffelHørtes godt ut
Må få bestilt her ogsåLitt treig, men har endelig fått bestilt julekort. De som må sendes i posten blir å sende med en gang kortene kommer i posten, håper de når fram til mottakerene før jul
Usj da, god bedring til lilleguttDa ble det ingen pepperkakebaking i dag, Lille U har 38,3 i feber og vondt i magen.
Tar ikke sjanse på å bake med sykt barn i hus
Bestillte for leeeenge siden og har levert noen sammen med julegave...resten venter bare til jeg tar meg sammenLitt treig, men har endelig fått bestilt julekort. De som må sendes i posten blir å sende med en gang kortene kommer i posten, håper de når fram til mottakerene før jul