Hørtes herlig utKynnere, mens smerter men sikkert ikke noe som betyr noe. Ligge å hører på frøkna som sover søtt ved siden av meg "sova mommy seng" og jeg klarte ikke si nei. Mens regnet høljer ned. Perfekt kveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes herlig utKynnere, mens smerter men sikkert ikke noe som betyr noe. Ligge å hører på frøkna som sover søtt ved siden av meg "sova mommy seng" og jeg klarte ikke si nei. Mens regnet høljer ned. Perfekt kveld.
Saksøker ett forsikringsselskap.Hva skjer ?
Jaaa. Tissa i do dagen etter.Hurra for det
Hurra for helg!God morgen
Hurra for fredag og tidligvakt
Håper det gikk fintGod morgen sovet litt lite og føler meg ikke klar men eksamen nr 3/5 må jeg ta forventer ingenting stort, vil bare bestå
Men den går fortHurra for helg!
Blant annet men egentlig neglelakkSnakker dere om julekalendere?
Blæ, så kjiptVerre form dessverre
Så kjedelig daSå, to dager før vi skal feire minsten kommer pappa med ei meld nå nettopp. Stemoren min trengte å komme seg litt bort (hun mistet nettopp sin 70år gamle mor til kreft og stelte henne selv det meste av veien helt til slutten), så de hadde bestilt seg tur til tenerife og drar søndag morgen, vi skal feire søndag ettermiddag.
Dette kommer han med nå, etter at mamma, stefaren min og bestemor meldte avbud til bursdag pga pappa og stemor skulle komme
Snille mannenLykken er når mannen tar en ekstra morgen for at jeg skal få sove og tar med frøkna ut for å kjøpe bisolvon i tablettform! Er så dårlig at det ikke er morsomt engang.
Krysser fingre for at det går fintLitt treig, men har endelig fått bestilt julekort. De som må sendes i posten blir å sende med en gang kortene kommer i posten, håper de når fram til mottakerene før jul
Jepp...Blæ, så kjipt
Ja veldig snill.Snille mannen
Uff da masse god bedring!Da ble det ingen pepperkakebaking i dag, Lille U har 38,3 i feber og vondt i magen.
Tar ikke sjanse på å bake med sykt barn i hus
Å nei har den gamle takket for seg?Æsj ny vaskemaskin har ikkke jeg lyst å bruke penger på før jul
Merker at det nærmer seg jul jaKaos i byen , men fått gjort det jeg skulle sånn halvveis hverfall.
Håper på julefilm her ogsåMannen lager middag (og pepperkakedeig, for han må ha pepperkaker med pepper i), mens jeg venter på mini som er treig med kveldsen, slik at vi kan pusse tenner og få han i seng.. Spørsom det blir en eller annen julefilm i løpet av kvelden
God kveldKynnere og lørdags kveld.
God kveld
Ja, som jeg sa både til mamma og pappa. Det er fsltadtsik bonus å ha dem som foreldre. De "virker" som foreldre også for oss som voksne.Så flott det ordnet seg med medisin
Noen ganger, ja.Fantastisk sovehjerte på jenta di