~ Jule/desembertråden ~

Det er det, men dette var det siste vi hadde i frysen, må få tak i mer.
Også tom for hjort, men har uante mengder storfe indrefile
Vi kan kjøpe fryst, men er ganske dyrt. Så blir noe vi kjøper til spesielle anledninger eller lørdager vi vil kose oss litt ekstra. :) heldigvis er vinen jeg liker billig :P

Vi kan kjøpe fryst, men er ganske dyrt. Så blir noe vi kjøper til spesielle anledninger eller lørdager vi vil kose oss litt ekstra. :) heldigvis er vinen jeg liker billig :p
Handler en del fryst på holdbart.no der er det ikke så dyrt, men det går litt på flaksen om de har inne når vi er der

Jeg har litt for mange maskiner.
Prøver å finne ut hvilken av dem jeg har lagret avataren min på.
Har lyst til å skifte til en juleavetar, men tør ikke før jeg vet jeg kan får tilbake denne etterpå.
Er heller ikke bare å lagre herfra heller, prøver jeg på det blir det bare en flat .jpg, men dette er egentlig en animert giff (klikker man på den vil man se nesen beveger på seg) og det vil jeg gjerne fremdeles ha

Jeg lager ikke til mamma, og i år er første året siden dengang mamma lagde til meg, at jeg har en der jeg ikke vet hva som kommer, jeg har kjøpekalender. Mannen blir i liten grad overrasket av sin i år, men han liker det sånn.
Min har fått mye forskjellige kalender, så han hadde nok blitt overrasket.
Mamma blir overrasket hver dag virker det som

God morgenxsmile9 Eg er våken men ungene sover:woot: I dag skal me bake pepperkaker xsmile2 Det er skikkeleg drittvær her...

God morgen.

Vi skal også bake i dag, og i etter middag skal eldste spille på adventskonsert, mellomste skal lese vers til lystenningen, aspirant som hun er, neste år skal vel hun også kanskje spille. Det er korpsene, voksenkorpset og skolekorpset sammen, som har konsert.

God morgen
Film og frokost sammen når de andre står opp hee.
Jeg var våken ett par timer i natt også, men er likevel først våken.

Noen som kan tipse meg om gaver jeg kan kjøpe til bror? Og svigerinne, de fpr hver sin

Dagen i dag har gått med til å bake pepperkaker, lys konsert i kirken (frøkna var så stolt siden hun skulle spille Maria) og nå er pepperkakehusene montert og klare til pynting i morgen.

Back
Topp