Å ja!!!Deilig reinsdyr???
Med søtpotetpure og asparges
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja!!!Deilig reinsdyr???
Ååå reinsdyr er digg!!Å ja!!!
Med søtpotetpure og asparges
Det er det, men dette var det siste vi hadde i frysen, må få tak i mer.Ååå reinsdyr er digg!!
Vi kan kjøpe fryst, men er ganske dyrt. Så blir noe vi kjøper til spesielle anledninger eller lørdager vi vil kose oss litt ekstra. heldigvis er vinen jeg liker billigDet er det, men dette var det siste vi hadde i frysen, må få tak i mer.
Også tom for hjort, men har uante mengder storfe indrefile
Handler en del fryst på holdbart.no der er det ikke så dyrt, men det går litt på flaksen om de har inne når vi er derVi kan kjøpe fryst, men er ganske dyrt. Så blir noe vi kjøper til spesielle anledninger eller lørdager vi vil kose oss litt ekstra. heldigvis er vinen jeg liker billig
Min har fått mye forskjellige kalender, så han hadde nok blitt overrasket.Jeg lager ikke til mamma, og i år er første året siden dengang mamma lagde til meg, at jeg har en der jeg ikke vet hva som kommer, jeg har kjøpekalender. Mannen blir i liten grad overrasket av sin i år, men han liker det sånn.
Som alltid ! Prøver å nyte ekstra nå før lillebror kommetHørtes herlig ut
Hva gjør du på ?God kveld
Huffda.Saksøker ett forsikringsselskap.
Bleh...må venter opp i mot 2-3 uker på karakter på denne - de andre er heldigvis på data hvor man ser scoren med engang men ikke hva man eventuelt har gjort feil før etter alle er ferdige med eksamenHåper det gikk fint
Hva intresserer de seg for? jeg sliter med å finne på noe til min søsterNoen som kan tipse meg om gaver jeg kan kjøpe til bror? Og svigerinne, de fpr hver sin
Tja si det duHva intresserer de seg for? jeg sliter med å finne på noe til min søster
Noen digge sokker er vi altid glad for?Tja si det du