~ Jule/desembertråden ~

Tar for en gangs skyld tog og T-bane til jobb.
Ikke sikker på om det frister å gjøre det alt for ofte

Da var minsten levert i bhg, frøkna er hjemme. Hun fikk nemlig feber igjen igår under bursdagsfeiring av minsten og måtte legge seg før kakene, stakkar :shy:

Da var minsten levert i bhg, frøkna er hjemme. Hun fikk nemlig feber igjen igår under bursdagsfeiring av minsten og måtte legge seg før kakene, stakkar :shy:
Huff da, god bedring

Frøkna har lett feber og våknet hylende rundt 06:45 tiden..
Sovet dårlig inatt også.
Hu småhoster og føles varm ut. Men fått i hu mat og nå sover hu på armen.
Idag venter frisørtime for mor!
Usj da, god bedring til lillemor.

Og kos deg hos frisøren

Bare en test av de to røde jeg har fått så langt.

Jentungen på 8,5 mener den lyseste er finest, og mest julete. For meg er den mer sommerlig. Dem mørkeste, den første jeg fikk, er fortsatt favoritten inn mot jul så langt. Om jeg ikke skal gå for bare glitter da. IMG_20191209_171936.jpg

Enig med jenta di :) men begge er fine
Den har en undertone av oransje den lyseste, og det er ikke min favoritt-nyanse og dessuten synes jeg julerød skal helle mer mot blå enn oransj. Altså, slett ikke lilla, men rød, ikke oransje

Den har en undertone av oransje den lyseste, og det er ikke min favoritt-nyanse og dessuten synes jeg julerød skal helle mer mot blå enn oransj. Altså, slett ikke lilla, men rød, ikke oransje
Ja kanskje det er litt oransj i den - vanskelige bildene her inne

Ja kanskje det er litt oransj i den - vanskelige bildene her inne

Ikke så lett å se live heller, den er beskrevet sånn fra essie, jeg synes nesten den er bittelitt rosa, men ja, undertone heller mot oransj enn blå om du skjønner hva jeg mener.

Og ikke helt dekkende, selv med to lag ser ejg hvor det går over i den hvite delen av neglen.

Alt i alt gjorde dette at den virker mer sommer enn jul for meg.

Men vi får se, de har en tendens til å passe meg mer når jeg bruker dem, innser jeg. Så jeg skal nok teste den ut mer. Vi får se.

Onsdag skal jeg muligens ha hjemmekontor, så da blir det i så fall ny lakk. Det er jo perfekt å kombinere med jobb, taste på et tastatur mens lagene tørker. Jeg har ikke så langt negler at det er problematisk og rett og slett greit å fikse mens jeg jobber men synes ikke jeg kan gjøre det på kontoret. Selv om jeg altså bare lar være å føre tid et minutt mens jeg legger den, jobber mens det tørker og gjentar for neste lag.

I kveld bare vasker jeg av testene og lar det være med det tenker jeg.

Å legge lakk så sent på kvelden gir bare striper i den fra sengetøyet uansett.

Den mintgrønne er definitivt noe som må vokse på meg.... Eller gå til min datter som elsker fargenIMG_20191209_214412.jpg

Eg tar slangen i rompa heller ja:D Aldri tatt gastroskopi men legen tør ikkje bruke spatel på tunga mi, når han må kikke i halsen :laughing002
Haha, jeg måtte jo ta prøve i nese og hals her på jobb (ang MRSA). Tårene samlet seg i øynene og brekningene kom i tur og orden, mens sykepleier beklagde seg og prøvde å forte seg :hilarious:

Det ble forresten oppdaget MRSA hos en ansatt hos oss, som gjorde at alle brukerne på avdeling måtte testes. Og det var jammen en bruker til som hadde det :wacky: så nå måtte alle ansatte testes, ikke bare de faste som gikk på den avdelingen/evnt hadde vært der de siste ukene..

Back
Topp