~ Jule/desembertråden ~

Hadde hun fortsatt, så hadde jeg kastet opp. Brekningsrefleksen min er litt for sterk av og til, kan mange ganger ikke holde tannbørsten med mellom tennene for da brekker jeg meg :hilarious: skikkelig tungvint!

Eg sliter med tannpuss, mest etter hypersesimis eg hadde i 2011 og 2012. Legen forstår for kona hans er lik:)

Det blåser godt i kveld

Vanligvis bryr jeg meg ikke om advarsler om å feste løse gjenstander. Vi flytter innomhus og stropper fast det som er tidlig på høsten og sånn står det til våren.

Men pga blikkenslageren som skal fikse noe langs husveggen på altanen står ingenting inntil veggen der sånn det pleier. Alt er dradd frem og løst opp. Spent på hvordan det står gjennom natta.

Bahh håper han kommer og gjør seg fersig snart så vi kan få ting på plass og ikke minst ta fatt på å fikse rommet inne. Nok har vi vært litt tafatte i å mase men det tok jo altså fra hendelsen i julen helt til sommeren å fakrisk få saken fersig behandlet fra forsikringsselskapet så vi kunne kontakte blikkenslageren, eller kanskje kunne vi gjort det før, for det han skal fikse må gjøres før vi kan begynne inne, ifølge forsikringen mens det var der med å få avgjort den saken så vi kunne begynne. Og han hadde.... Åpenbart mye å gjøre. Var her tidlig i høst og tok mål. Og forrige uke begynte på jobben men så må det være "tørt nok" til at han kan gjøre seg ferdig. Ute. Nå.

Og først etter det kan vi altså få lov til å fikse taket og veggen på rommet til guttungen. Det sto byggtørker der i fjor altså så det er ikke reel vannskade der, men det skal byttes noe isolasjon og veggplater om jeg ikke husker feil. Og feste opp igjen de tre lengdene panel fra taket

Veldig rart å være på juleavslutning til klassen til eldsten, og se at frøkna var høyere enn enkelte av jentene i klassen.
De går i 7. klasse frøkna går i 3. klasse, men hadde hun kommer 3 dager over termin, ikke 13 dager før hadde hun bare gått i 2. klasse....

Her blåser det endel så mannen er ute å sikrer litt.
Jeg ligger fortsatt under teppe, der skal jeg ligge i morgen også. Har jo ikke tid til å være syk

Ååårh, begynner å få øreverk, det har bare økt ila de siste to timene:shifty:

Idag har jeg 2 åring i hus. (Og er temmelig høygravid med 2 uker til termin - dermed våken midt på natta)

Håper å få sovne litt. Frøkna ble feiret igår, men idag blir det gaver ifra oss og julefest i bhg. Det blir gøy :Heartred

Back
Topp