Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow da er hun høyVeldig rart å være på juleavslutning til klassen til eldsten, og se at frøkna var høyere enn enkelte av jentene i klassen.
De går i 7. klasse frøkna går i 3. klasse, men hadde hun kommer 3 dager over termin, ikke 13 dager før hadde hun bare gått i 2. klasse....
Thats being a parentFått både det og tiss og bæsj på meg
GratulererIdag har jeg 2 åring i hus. (Og er temmelig høygravid med 2 uker til termin - dermed våken midt på natta)
Håper å få sovne litt. Frøkna ble feiret igår, men idag blir det gaver ifra oss og julefest i bhg. Det blir gøy
Thats being a parent
Samme herOh yes Men skjedd når eg jobbet i bhg og, men unngikk å bli sjuk heldigvis
Altfor fortMen den går fort
Heldige du som også har døtre du kan lakke negler på! stor stas vil jeg tro!Ja, den gleden både neglelakk i seg selv og det å få så mange i kalender gir.
Dagens var mintgrønn, en farge jeg aldri har brukt. Min datter på 8 syntes den var kjempefin, men jeg har bestemt meg for å prøve alle de jeg får, så jeg skal ha en mintgrønn en dag før jeg evt gir den til henne.
Hun trenger neglepleie før hun får sånne fancy neglelakker. Hun har sprø negler som fliser seg. Vi skal klippe av det ytterste og deretter behandle dem med mandelolje som jeg leste skulle være bra og se om det kommer seg, men akkurat i går kveld fikk hun neglelakk som de fikk i kalenderen så vi tar pleien når den blir slitt i all hovedsak. Mulig vi må sterkere til verks, ejg vet ikke. Det er mer enn typiske "trenger en negle klipp" problemer. Og de har vedvart over tid.
Men ja, lakken "maki me happy" gjør meg fakrisk lykkelig
Heldige du som også har døtre du kan lakke negler på! stor stas vil jeg tro!
Trodde helt ærlig det skulle plage meg, men det gikk braEr sånn det er å vera mor og jobbe i bhg eller helsevesenet
Hipp hurraIdag har jeg 2 åring i hus. (Og er temmelig høygravid med 2 uker til termin - dermed våken midt på natta)
Håper å få sovne litt. Frøkna ble feiret igår, men idag blir det gaver ifra oss og julefest i bhg. Det blir gøy
Det er noe med det ja.Trodde helt ærlig det skulle plage meg, men det gikk bra
Kan ha noe med at det er min datter det er snakk om.
Gratulerer så myeIdag har jeg 2 åring i hus. (Og er temmelig høygravid med 2 uker til termin - dermed våken midt på natta)
Hun blir 8 om noen dager og er rundt 143 cm høyWow da er hun høy
Nabojenta som blir 9 om et par uker nærmer seg 150. Mi som blir 9 halvannen mnd etter henne er vel ca 130.Hun blir 8 om noen dager og er rundt 143 cm høy
Eldsten på 12,5 år er rundt 165 cm.
AudaForbanna gallesteiner, anfall er så voooondt
Trodde helt ærlig det skulle plage meg, men det gikk bra
Kan ha noe med at det er min datter det er snakk om.