~ Jule/desembertråden ~

Woho, ble nettopp oppringt med beskjed om at jeg får tilbud om 75% stilling i hjemmetjenesten som jeg søkte på:D
 
God morgen.
Speilblank is ute , ikke så glad for det kjenner jeg.
Seinvakt og luciafeirig i dag, dro nok litt for tidlig på jobb denne gangen ogsp, halsen er mye verre igjen i dag. Litt kjipt for da utgår nok helgens planer igså om jeg ikke plutselig blir helt frisk
 
God morgen :) siste eksamen i dag - unga har vært/ er syke :( jeg sliter med kvalme og har ikke forberedt noe super duper
 
God morgen.

Fortsatt alle friske hos oss, og i dag kommer fakrisk endelig håndtverkeren vi har ventet på mang en dag.
 
Sykdom der også, ja :shy:
God bedring! :Heartred
Er egentlig ikke sikker på om jeg skal være lei meg eller glad.
Våknet opp i natt med feber og kraftige magesmerter, ikke snakk om å dra på jobb i dag.
Er mye bedre nå.

På den andre siden, jeg er helt utslitt om dagen så denne dagen hvor jeg bare kan slappe av trengte jeg virkelig
 
Er egentlig ikke sikker på om jeg skal være lei meg eller glad.
Våknet opp i natt med feber og kraftige magesmerter, ikke snakk om å dra på jobb i dag.
Er mye bedre nå.

På den andre siden, jeg er helt utslitt om dagen så denne dagen hvor jeg bare kan slappe av trengte jeg virkelig
Slapp godt av :Heartred
Jeg er enda redusert etter alt som har vært disse dagene, og nå må jeg gjøre meg klar til jobb :shy:
 
Back
Topp