Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeWoho, ble nettopp oppringt med beskjed om at jeg får tilbud om 75% stilling i hjemmetjenesten som jeg søkte på
Herlig julegave!Woho, ble nettopp oppringt med beskjed om at jeg får tilbud om 75% stilling i hjemmetjenesten som jeg søkte på
Gikk kjempebra. Gråt litt når vi kom opp, men sovnet raskt.Krysser fingre for at det går bra
Så deilig! Gratulerer!Woho, ble nettopp oppringt med beskjed om at jeg får tilbud om 75% stilling i hjemmetjenesten som jeg søkte på
Så bra nyt tiden med familienGikk kjempebra. Gråt litt når vi kom opp, men sovnet raskt.
GratulererWoho, ble nettopp oppringt med beskjed om at jeg får tilbud om 75% stilling i hjemmetjenesten som jeg søkte på
Sykdom der også, jaGod morgen.
Er syk i dag
Er egentlig ikke sikker på om jeg skal være lei meg eller glad.Sykdom der også, ja
God bedring!
Gratulerer så mye med 1/2 årJenta mi er 6 mnd idag!! Makan som tiden flyr.
Slapp godt avEr egentlig ikke sikker på om jeg skal være lei meg eller glad.
Våknet opp i natt med feber og kraftige magesmerter, ikke snakk om å dra på jobb i dag.
Er mye bedre nå.
På den andre siden, jeg er helt utslitt om dagen så denne dagen hvor jeg bare kan slappe av trengte jeg virkelig
Jaaa helt herlig, nå er hu syk dessverre, men forhåpentligvis på bedringens vei. Forkjøla.Gratulerer så mye med 1/2 år
Elsker den tiden der <3 <3
Gratulerer så mye.Endelig juleferie et jeg har bestått 4/5 eksamen (håper det går greit for den siste også)
Takk det var British cultural history blandt annetGratulerer så mye.
Var det slik at en av de eksamenene var i historie?
Dersom det var det så har jeg en liten ting jeg lurer på som kanskje du kan svare på