Fantorangen !Det sier'em alle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantorangen !Det sier'em alle
Og det er en sang for unger!!
Er det mulig å ikke gjøre det når man er voksen?Bra unga ikke tenker koffert som a mor i huset
Er det mulig å ikke gjøre det når man er voksen?
Og der fikk jeg en "vond" tanke i hodet mittEr det mulig å ikke gjøre det når man er voksen?
En lillebror ja, man vet aldri! I mitt hode tenker jeg tirsdag ish. Tok nærmere 4 dager sistKanskje den (husker ikke om det er gutt eller jente du venter) får samme bursdag som frøkna, hun har bursdag på mandag
Snart baby!Går siste helgen som høygravid i møte nå!
Og der fikk jeg en "vond" tanke i hodet mitt
Jeg har sett reklame for julemorgen på NRK, og der har de en stor Brillebjørn.
Dersom Fantorangen også kommer i stor størrelse, vil da snabelen også bli i "riktig" størrelse?
Lykke tilGår siste helgen som høygravid i møte nå!
Du og jeg?Endelig fri og ikke noe stress....hvem våkner da kl 05:30?
Den Brillebjørnen jeg så var på størrelse med programlederneHvor stor?
Vi har en fantorang. Ca på størrelse med den som spiller inn serien tror jeg. Må sannelig se litt fantorangen på tv og se på bamsen. Snabelen er ikke veldig diger på bamsen mener jeg. Den sitter uten å velte av overvekt
Haha jeg fikk sovet litt til heldigvisDu og jeg?
Såååå stor fsntorsng har vi ikkeDen Brillebjørnen jeg så var på størrelse med programlederne
Tja, den bør vel havne der når postmannen var ferdig med ruten sin?Noen som forresten vet hvor lang tid det kan ta før den pakken set ikke var plass til i postkassen kommer til postkontoret?