~ Jule/desembertråden ~

Er det mulig å ikke gjøre det når man er voksen? :p
Og der fikk jeg en "vond" tanke i hodet mitt :P
Jeg har sett reklame for julemorgen på NRK, og der har de en stor Brillebjørn.
Dersom Fantorangen også kommer i stor størrelse, vil da snabelen også bli i "riktig" størrelse?

Og der fikk jeg en "vond" tanke i hodet mitt :p
Jeg har sett reklame for julemorgen på NRK, og der har de en stor Brillebjørn.
Dersom Fantorangen også kommer i stor størrelse, vil da snabelen også bli i "riktig" størrelse?

Hvor stor?

Vi har en fantorang. Ca på størrelse med den som spiller inn serien tror jeg. Må sannelig se litt fantorangen på tv og se på bamsen. Snabelen er ikke veldig diger på bamsen mener jeg. Den sitter uten å velte av overvekt

Nei, nå kjeder jeg meg rett og slett

Lurer på om jeg skal stå opp og komme igang med dagen. Ordne litt mer på kalenderen til mannen, den blir til litt fortløpende, planlegge frokost, begynne å rydde stua, et eller annet.

Nå våknet visst mannen, så vi får se.

Nei, han våknet visst bare for å si vi kunne stå opp, og sovne igjen.

Da står jeg opp, nå gidder jeg ikke lese mer clickbait aviser

God morgen
I dag skal vi endelig pynte tre :)
Gleder meg!

så må jeg hente noen pakker litt her og der.

Noen som forresten vet hvor lang tid det kan ta før den pakken set ikke var plass til i postkassen kommer til postkontoret?

Hvor stor?

Vi har en fantorang. Ca på størrelse med den som spiller inn serien tror jeg. Må sannelig se litt fantorangen på tv og se på bamsen. Snabelen er ikke veldig diger på bamsen mener jeg. Den sitter uten å velte av overvekt
Den Brillebjørnen jeg så var på størrelse med programlederne

Noen som forresten vet hvor lang tid det kan ta før den pakken set ikke var plass til i postkassen kommer til postkontoret?
Tja, den bør vel havne der når postmannen var ferdig med ruten sin?

Back
Topp