Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes ikke særlig kjekt utKjenner det blir utrolig gøy å fly med sykt barn, syk mamma og syk pappa. Jippi.
Håper du sover godt og våkner bedreEndelig hjemme fra legevakt og er smertefri!
Fikk tre sprøyter med smertestillende før det funket, så nå er jeg svimmel og innmari trøtt
Håper du får litt søvnEndelig hjemme fra legevakt og er smertefri!
Fikk tre sprøyter med smertestillende før det funket, så nå er jeg svimmel og innmari trøtt
stakkar lille. God bedringGir frøkna Paracet før vi skal dra og hu skal slippe å være i vognen på bybanen. Må det på bussen, men ellers skal hu få være i bæreselen. Fortsatt dårlig form, gir hu vann og fast føde da alt med melk i får hu til å kaste opp. Stakkar jenta mi.
Når drar dere?? det er bare en kort tur ikke sant?Kjenner det blir utrolig gøy å fly med sykt barn, syk mamma og syk pappa. Jippi.
Godt å være smertefriEndelig hjemme fra legevakt og er smertefri!
Ha en fin dagGod morgen
Jobben venter, angrer men siden jeg har tidligvakt så må jeg bare prøve.
Håper alle får en din dag
Er fra Bergen til Oslo. Med fly, så kanskje 40 minutter. Reiser idag. Og skal være hos mamma og pappa så er ikke mye styr sånn sett.Når drar dere?? det er bare en kort tur ikke sant?
Takk. Sover litt nå.stakkar lille. God bedring
Ok, men er dere sånn smittende syk? er det forkjølelse så gjør det innmari vondt å flyEr fra Bergen til Oslo. Med fly, så kanskje 40 minutter. Reiser idag. Og skal være hos mamma og pappa så er ikke mye styr sånn sett.
Ja, men er skikkelig hangover etter all smertestillende igår prøver å spise litt frokost, men går tregtGodt å være smertefri
Ikke braJa, men er skikkelig hangover etter all smertestillende igår prøver å spise litt frokost, men går tregt
Jeg er ikke smittsom og tror ikke hu er det lenger heller. Hu har fått Paracet for å gjøre det bedre.. og ja det blir nok ikke behagelig..Ok, men er dere sånn smittende syk? er det forkjølelse så gjør det innmari vondt å fly
Krysser fingre for at det går braJeg er ikke smittsom og tror ikke hu er det lenger heller. Hu har fått Paracet for å gjøre det bedre.. og ja det blir nok ikke behagelig..