~ Jule/desembertråden ~

God morgen

På plass på kontoet og igang med jobb.

Uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor så er det en "life sucks" dag. Mye å gjøre på jobb, mye å gjøre hjemme, trøtt som ei strømpe etter 21 og får ikke gjort det jeg skal, derav gnagende samvittighet.

Må gå tidlig i dag, mellomste skal være levert på bake gruppe kl 17 for å lage lussekatter, hun går i 3. Klasse og de er Lucia på skolen og har med lussekatter til alle nemlig.

0 grader her foerresten. Frost i natt så alt slapset er blitt til is. Humpete is.

Skal bli pluss i løpet av dagen også fryser det vel igjen til natta

Haha, jeg måtte jo ta prøve i nese og hals her på jobb (ang MRSA). Tårene samlet seg i øynene og brekningene kom i tur og orden, mens sykepleier beklagde seg og prøvde å forte seg :hilarious:

Eg gjør meir enn å brekke meg:laughing002 Legen prøvde å sjekke med slik prøve i naso, no står det i journal min at det ikkje går:laughing002 Halsen har han gitt opp:laughing002

Eg gjør meir enn å brekke meg:laughing002 Legen prøvde å sjekke med slik prøve i naso, no står det i journal min at det ikkje går:laughing002 Halsen har han gitt opp:laughing002
Hadde hun fortsatt, så hadde jeg kastet opp. Brekningsrefleksen min er litt for sterk av og til, kan mange ganger ikke holde tannbørsten med mellom tennene for da brekker jeg meg :hilarious: skikkelig tungvint!

Back
Topp