Ja det høres egentlig greiere ut - gastro igjen *nei takk*Eg tar slangen i rompa heller ja Aldri tatt gastroskopi men legen tør ikkje bruke spatel på tunga mi, når han må kikke i halsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det høres egentlig greiere ut - gastro igjen *nei takk*Eg tar slangen i rompa heller ja Aldri tatt gastroskopi men legen tør ikkje bruke spatel på tunga mi, når han må kikke i halsen
Hjalp ikke stort men godt å sove litt likevelDet er mye godt ved søvn
-11 her14,5 minus, huttetu!
Greit at jeg bare skal ligge under dynen likevel
Minus 3 her-11 her
Høres mye bedre utMinus 3 her
Men føltes ikke "så kaldt" ut som minus 3 heller hadde tippet mot plussidenHøres mye bedre ut
Ja det høres egentlig greiere ut - gastro igjen *nei takk*
Haha, jeg måtte jo ta prøve i nese og hals her på jobb (ang MRSA). Tårene samlet seg i øynene og brekningene kom i tur og orden, mens sykepleier beklagde seg og prøvde å forte seg
Hadde hun fortsatt, så hadde jeg kastet opp. Brekningsrefleksen min er litt for sterk av og til, kan mange ganger ikke holde tannbørsten med mellom tennene for da brekker jeg meg skikkelig tungvint!Eg gjør meir enn å brekke meg Legen prøvde å sjekke med slik prøve i naso, no står det i journal min at det ikkje går Halsen har han gitt opp
GratulererHipp hurra for minsten vår som er 2år idag
Her var det grisekaldtMen føltes ikke "så kaldt" ut som minus 3 heller hadde tippet mot plussiden
Det gjør jeg og.. brekker meg ekstremt lett.Hadde hun fortsatt, så hadde jeg kastet opp. Brekningsrefleksen min er litt for sterk av og til, kan mange ganger ikke holde tannbørsten med mellom tennene for da brekker jeg meg skikkelig tungvint!
Gratulerer!Hipp hurra for minsten vår som er 2år idag