~ Jule/desembertråden ~

Jaaa. Tissa i do dagen etter.
Så stolt mamma gitt. Ikke engang seks mnd gammel.
Herlig

Eldstemann hos oss brukte født vasken, siden potte (siden jeg ikke syntes vi kunne bruke vasken hos svigermor da vi dro på juleferie når han var 4 mnd) og do, vi byttet nesten ikke bæsjebleier på ham fra han var ganske liten.

Jeg fulgte ikke opp godt nok til sånn ec, og han brukte bleier til han var drøyt 2,5 år, men det handlet mest om oss, han var klar før men det ble for mye for meg når vi fikk søstra

Herlig

Eldstemann hos oss brukte født vasken, siden potte (siden jeg ikke syntes vi kunne bruke vasken hos svigermor da vi dro på juleferie når han var 4 mnd) og do, vi byttet nesten ikke bæsjebleier på ham fra han var ganske liten.

Jeg fulgte ikke opp godt nok til sånn ec, og han brukte bleier til han var drøyt 2,5 år, men det handlet mest om oss, han var klar før men det ble for mye for meg når vi fikk søstra
Ja håper vi orker å følge opp.

Blant annet:) men egentlig neglelakk:p
Ja, den gleden både neglelakk i seg selv og det å få så mange i kalender gir.

Dagens var mintgrønn, en farge jeg aldri har brukt. Min datter på 8 syntes den var kjempefin, men jeg har bestemt meg for å prøve alle de jeg får, så jeg skal ha en mintgrønn en dag før jeg evt gir den til henne.

Hun trenger neglepleie før hun får sånne fancy neglelakker. Hun har sprø negler som fliser seg. Vi skal klippe av det ytterste og deretter behandle dem med mandelolje som jeg leste skulle være bra og se om det kommer seg, men akkurat i går kveld fikk hun neglelakk som de fikk i kalenderen så vi tar pleien når den blir slitt i all hovedsak. Mulig vi må sterkere til verks, ejg vet ikke. Det er mer enn typiske "trenger en negle klipp" problemer. Og de har vedvart over tid.

Men ja, lakken "maki me happy" gjør meg fakrisk lykkelig

Håper på julefilm her også❤️
Jeg har visst sett juleprinsen, juleprinsen kongelig bryllup og juleprinsen kongelig baby i dag. En før mannen våknet, og de neste to mens jeg ryddet hus, så jeg har ikke vært så effektiv som jeg kunne

Endelig var pakkekalenderen oppe , sånn den skal være.
Mannens går fortsatt bare ca en uke frem i tid og det er det neste den har gjort. Og enda er, etter hans ønske, de fleste posene bare noen sjokoladekuler.

Kan være litt greit å handle på den måten.
Ja, er enkelt å bare plukke opp i butikkene. Sånn stort sett hverfall, Clas ohlson styrer jrg nok unna heretter , 2 klikk og hent ordrer og begge enste med masse styr.

Mannens går fortsatt bare ca en uke frem i tid og det er det neste den har gjort. Og enda er, etter hans ønske, de fleste posene bare noen sjokoladekuler.
Vi har for første gang ikke kalender til oss voksne, kun mamma og kengubarnet som får i år.

Vi har for første gang ikke kalender til oss voksne, kun mamma og kengubarnet som får i år.
Jeg lager ikke til mamma, og i år er første året siden dengang mamma lagde til meg, at jeg har en der jeg ikke vet hva som kommer, jeg har kjøpekalender. Mannen blir i liten grad overrasket av sin i år, men han liker det sånn.

Jeg har skrevet og sangen "Rudolf er rød på nesen" i kveld.

Melodi: Rudolf er rød på nesen

Rudolf han er blitt borte
Nissen leter høyt og lavt

Rudolf ble varm på nesen
For i ovnen inn han dro

For en vakker adventskveld
Nina fant da på
Rudolf du er god som gull
For du smaker kjempe godt

Og fra den dagen nissen
Skuteren må kjøre med

Rudolf har blitt spist opp
Nissen kommer frem fordet

Gjett hva vi har spist i kveld?

Jeg har skrevet og sangen "Rudolf er rød på nesen" i kveld.

Melodi: Rudolf er rød på nesen

Rudolf han er blitt borte
Nissen leter høyt og lavt

Rudolf ble varm på nesen
For i ovnen inn han dro

For en vakker adventskveld
Nina fant da på
Rudolf du er god som gull
For du smaker kjempe godt

Og fra den dagen nissen
Skuteren må kjøre med

Rudolf har blitt spist opp
Nissen kommer frem fordet

Gjett hva vi har spist i kveld?
Deilig reinsdyr??? :D

Nå håper jeg bare at jeg får tilbake litt stemme før imorgen, våknet opp uten stemme idag (forkjølet) :hilarious:
Stemme er kjekt å ha. Håper den snart kommer tilbake

Back
Topp