Hørtes godt ut det jaJa det var godt med vaffel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes godt ut det jaJa det var godt med vaffel
Det forstår jeg, men sviktet den forrige er det nok å anbefale...Æsj ny vaskemaskin har ikkke jeg lyst å bruke penger på før jul
Det er surt sånn kvart på julÆsj ny vaskemaskin har ikkke jeg lyst å bruke penger på før jul
Usj da.Da ble det ingen pepperkakebaking i dag, Lille U har 38,3 i feber og vondt i magen.
Tar ikke sjanse på å bake med sykt barn i hus
Har ikke tatt bildet engang viBestillte for leeeenge siden og har levert noen sammen med julegave...resten venter bare til jeg tar meg sammen
Får se om vi klarer å fikse fen selv.. Hvis ikke blir det nyDet forstår jeg, men sviktet den forrige er det nok å anbefale...
Mannen prøver å fikseDet er surt sånn kvart på jul
Da er det ikke like mye hastHar ikke tatt bildet engang vi
Fryktelig på etterskudd i år.
Bestiller dem ikke da. Vi printer hjemme. Har fotoprinter.
Fikse er jo best, men man er rimelig avhengig av en ja.Får se om vi klarer å fikse fen selv.. Hvis ikke blir det ny
HeldigvisDa er det ikke like mye hast
Det er man helt klartFikse er jo best, men man er rimelig avhengig av en ja.
Noen eksempler:
Vis vedlegget 313529
Hva skjer ?Stevningen er ferdig. Den var lang og omfattende gitt. Ikke rart det tok tid!
Så flott det ordnet seg med medisinHar forresten hatt en travel dag. Dro fra jobb for å hente movicol på apoteket. Ikke junior, for det fikk jeg beskjed om leveringsvansker på da ejg prøvde i helga så hadde fått resept på voksen nå, halv dose. Men nei. Det er den det egenelig er leveringsvansker på så da går de tom for junior når voksne derved tar dobbelt av den. Rundtur på shoppingsenteret uten suksess. Men fikk kjøpt en julegave og et par andre småting på min vei.
Oppgitt nevnte jeg dette til mamma når jeg snakket med henne. De skulle på butikk og apotek, så de spurte rundt og fikk vite at et apotek i byen hadde hatt inne en pakke junior i morges. Mamma ringte, joda, de la den av til henne, så kom de til meg på jobb med fullmaktsskjema sånn at jeg kunne signere og sende med pappa sertifikatet mitt, jeg har lappen på mobilen så det er greit, så de fikk hentet ut, så får jeg det og lappen tilbake på konserten i kveld.
Så trist å høreUff, i tre dager nå har det vært leteaksjon på heia der jeg er fra, ei dame på 85 (sprek som fy) som har vært savnet. Nå i ettermiddag fant de henne, død hver dag er hun ute og går tur rundt i området, så de regner med at hun sannsynligvis har fått et illebefinnende på turen sin. Trist at det ble slik, men enda godt at de fant henne
Fantastisk sovehjerte på jenta diVel hjemme.
Minstemor sovnet før eldstemann gikk på scenen men det går bra. Hun sov godt gjennom mye musikk. Ble båret ut i bilen og kjørt hjem, våknet bittelitt når jeg bar henne inn, men la henne bare på senga. Hun sov godt gjennom at vi tok av kjolen og på pysjen og sover lykkelig uvitende om det meste av de siste par timene
Hurra for detIdag har frøkna bæsja i do!