~ Jule/desembertråden ~

Her var det snakk om overnatting men det ble heldigvis ikke før i morgen, kengubarnet skjønte vel at det ikke var helt optimalt i dag.
Når mannen kommer fra jobb , så skaø vi ut å hente vaskemaskin på Elkjøp å så må jeg hente pakken med julegavene som endelig har kommet..

Nei. Greia er at denne har jeg brukt et par år. Men jeg varierer mellom et par tre stykker, denne redken for krøller, jeg har redken all soft og for tiden ogdå en define for tekstur. Periodevis utslett på magen, ikke sjekket ryggen egenelig. Jeg dusjer jo ikke så ofte heller, velbså ofte skyller jeg håret i dusjen uten å gå inni, og da kommer ikke noe på kroppen min.

Kan evt være stylingen jeg skylte ut og for den del... Det irriterende at nå har jeg funnet en shampo/balsam og styling som fungerer for det håpløst ville håret mitt....
Men er utslettet plagsomt? :) klør?

Woho, jeg tåler litt mer mat nå enn jeg gjorde for 1-1,5uke siden:D så tror jeg våger å prøve meg på snitter idag når vi skal til søsteren min! Tar med smertestillende i tilfelle da:p

Jeg kan drikke kaffe også uten å få vondt! *overlykkelig*

Men operasjon blir det uansett, jeg har visst såpass mye steiner i galleblæra at det bare er et spørsmål om tid før det slår til igjen :bag:
Håper du slipper nye anfall før operasjon:)

God morgen

Jeg har benyttet meg av muligheten til å logge lenge. Med den bivirkning at jeg er sulten. Det er vel på tide å stå opp og gå i gang med dagen med andre ord. Jeg skal logge på pc en gang i løpet av dagen og se om jeg mot formodning må gjøre noe jobb, men ellers tar jeg fri.

Spille spill med ungene, slappe av, muligens en handletur
Håper du har en fin og slapp dag:D

Her var det snakk om overnatting men det ble heldigvis ikke før i morgen, kengubarnet skjønte vel at det ikke var helt optimalt i dag.
Når mannen kommer fra jobb , så skaø vi ut å hente vaskemaskin på Elkjøp å så må jeg hente pakken med julegavene som endelig har kommet..
Her er det heldigvis ikke snakk om overnatting, det tror jeg jentungen selv ogs skjønner, rommet hennes er for rotete til å ha plass til en madrass på gulvet.

Usj, rotet vekk bilnøklene igjen :wacky: jeg kom meg jo hjem fra sykehuset selv på lørdag, så vet at de har blitt med hjem. Testet med å starte bilen, så de er ikke der. Fy, jeg blir så lei av hodet mitt av og til :shifty:
Har de dukket opp??:P

Rolig romjul.

Svigermor er på tur til å besøke søsknene sine og er ikke ventet tilbake før leggetid. (og i morgen drar hun)

Vår niese er på besøk, hun er like gammel som vår eldste datter og hadde mer lyst å besøke oss enn å være med faren og broren sin på en liten fjelltur. Eldste hos oss ble i stedet med dem på tur.
Koselig med besøk av niese❤️

Koselig med besøk av niese❤️

Ja, jentene koser seg.
Vi bor på hver sin side av skolegrensa så de går på hver sin skole, på samme trinn. Når den nye skolen står klar om et par år skal de gå på samme skole til de er ferdige på U skolen.

De gikk sammen i bhg og et gode venninner. Minstemor blir litt sjalu da, hun er merkbart mindre. Men det går bra.

Spent på guttungen som ikke er noen utpreget tur-gutt. Spent på å høre når han kommer hjem

Det er det ikke her, rommet hans er ganske så ryddig
Mi har en herlig blanding av julegaver, at de lekte der 25.12, at hun ikke ryddet helt opp før jul.... Og ja. At vi ikke kom i mål til jul rett og slett

Da er vi hjemme igjen :)

Jeg har denne morgenen ligger og lest gamle tråder og tester og tenkt litt på camping igjen. Ønsker inderlig at vi skal få med oss teltet vårt på tur om så bare en eneste overnatting på en campingplass et sted, og at det skal gi mersmak.... I tillegg skal vi selvsagt telte mer i hagen i sommer.

Så jeg ønsker teppe. Muligens presenning under. Fikse den hempen jeg rev av og myggnetting som mangler i inngangsdøra.

Et par tre liggeunderlag og en sovepose eller tre trengs. Så hodet surrer med hyggelige tanker, leser og funderer og drømmer litt.

Men det er på tide å stå opp og ordne frokost. Mannen er nok igang

Alle andre har en jul uten bv? Stille på nett synes jeg. Stille på fb etter at alle hadde postet "julekort" og stille på forum

God kveld
Kengubarnet har overnattingsbesøk, ser nok ikke så mye til de.
Jeg har vært litt rundtomkring i dag, forberedelser til neste jul ;)

Back
Topp