~ Jule/desembertråden ~

Aldri vært der så aner ikke. Men du blir neppe alene. Så du er ikke den eneste som er gal i så fall.

Vi vurderer muligens en tur på moa. Og da er jo parkering trolig en utfordring..... Og mye folk. Vi får se.
Ok.
Er bare et par bukser jeg trenger.
Vet modell, butikk og størrelse.
Vurderer å være der når de åpner, rett inn og rett ut, og uten bil for å slippe parkeringsproblemer - er på juleferie 15-20 min å gå derfra.

Bahh, jeg lurer på om jeg ikke tåler sjampoen min.

Jeg tok meg en god dusj, og observerte at jeg er rødflekkete på magen når jeg kom ut av dusjen. Mer enn vanlig. Det klør litt.

Sendte bilde til mannen og lurte på om jeg ikke tåler shampo eller balasm eller lano?

Vel. Jeg kan observere og får mannen til å ta bilde av ryggen. Den er slett ikke bedre enn magen. Det styrker mistanken om at der kommer fra håret for ryggen har jeg egenelig ikke gnidd såpe på sånn ellers.

Som jeg sa til mannen. Jeg ser gjerne slik ut etter svømmehallen, men ikke så ille etter en vanlig dusj. Dog, reelt minnes jeg at jeg har vel til tider sett slik ut når jeg tar meg tid til å se på meg etter dusj.

Hmm.... Noe reagerer jeg nok på.

Ikke hodebunnen som reagere, men huden på kroppen. Men jeg tror ikke det er såpen. Dog bytter jeg glatt den mot en sensitiv en.

Jeg hadde atopisk eksem som liten, og synes jeg merker mer og mer til at jeg reagerer på ting for tiden. Jeg går ikke med klokke får jeg får utslett under reimen.

Jeg har ikke eksem eller alvorlige utslett, eller mye kløe, men helt godt er det heller ikke å se sånn ut. Vis vedlegget 315459
Hm kunne være lurt å bytte

God morgen

Jeg har benyttet meg av muligheten til å logge lenge. Med den bivirkning at jeg er sulten. Det er vel på tide å stå opp og gå i gang med dagen med andre ord. Jeg skal logge på pc en gang i løpet av dagen og se om jeg mot formodning må gjøre noe jobb, men ellers tar jeg fri.

Spille spill med ungene, slappe av, muligens en handletur

Usj, rotet vekk bilnøklene igjen :wacky: jeg kom meg jo hjem fra sykehuset selv på lørdag, så vet at de har blitt med hjem. Testet med å starte bilen, så de er ikke der. Fy, jeg blir så lei av hodet mitt av og til :shifty:

Usj, rotet vekk bilnøklene igjen :wacky: jeg kom meg jo hjem fra sykehuset selv på lørdag, så vet at de har blitt med hjem. Testet med å starte bilen, så de er ikke der. Fy, jeg blir så lei av hodet mitt av og til :shifty:
Kjedelig. Håper du finner dem snart

Gleder meg til ny vaskemaskin kommer, nok sv klær å vaske.
Åhh. Det vil jeg tro.. Jeg har et maraton å vaske meg gjennom begynner så smått nå men mer i morgen når svigermor drar.

Fikk vært på Outlet i Vestby når de åpnet kl 10.
Var faktisk nesten ikke folk der. Hun som jeg snakket med så det pleier å tette seg rundt kl 12.
Er på vei til svigermor nå

Rolig romjul.

Svigermor er på tur til å besøke søsknene sine og er ikke ventet tilbake før leggetid. (og i morgen drar hun)

Vår niese er på besøk, hun er like gammel som vår eldste datter og hadde mer lyst å besøke oss enn å være med faren og broren sin på en liten fjelltur. Eldste hos oss ble i stedet med dem på tur.

Back
Topp