~ Jule/desembertråden ~

Alle andre har en jul uten bv? Stille på nett synes jeg. Stille på fb etter at alle hadde postet "julekort" og stille på forum
Jeg prøver å rydde til vi får besøk i morgen.
Egentlig ganske umulig for hver gang jeg snur ryggen til få ungene enorme mengder energi og gjøre det verre enn det opprinnelig var :P

Jeg prøver å rydde til vi får besøk i morgen.
Egentlig ganske umulig for hver gang jeg snur ryggen til få ungene enorme mengder energi og gjøre det verre enn det opprinnelig var :p
Rydde ja, det skal jeg også igang med

Men vi får neppe besøk før neste år.

God kveld
Kengubarnet har overnattingsbesøk, ser nok ikke så mye til de.
Jeg har vært litt rundtomkring i dag, forberedelser til neste jul ;)
Jeg har ikke kommet igang med å handle til neste år, men tenke litt bare.

Jeg har ikke kommet igang med å handle til neste år, men tenke litt bare.
Jeg har tenkt, skrevet opp og handlet litt. Blir mindre gaver i år, om jeg finner noe på tilbud så kjøper jeg ikke mer for å fylle budsjettet liksom. Vi må spare til både konfirmasjon og reise i 2021 rett og slett

Det er nettopp det. Derfor stille.

Mens jeg derimot har det rolig og ikke noe som skjer på en stund nå
Nå har jegakkurat luftet hund, resten av kvelden blir rolig. Regner med rolig dag i morgen også siden tenåringene har lan en stund utover natta

Her var det snakk om overnatting men det ble heldigvis ikke før i morgen, kengubarnet skjønte vel at det ikke var helt optimalt i dag.
Når mannen kommer fra jobb , så skaø vi ut å hente vaskemaskin på Elkjøp å så må jeg hente pakken med julegavene som endelig har kommet..
På tide å få julegaver synes jeg:P

Ja, jentene koser seg.
Vi bor på hver sin side av skolegrensa så de går på hver sin skole, på samme trinn. Når den nye skolen står klar om et par år skal de gå på samme skole til de er ferdige på U skolen.

De gikk sammen i bhg og et gode venninner. Minstemor blir litt sjalu da, hun er merkbart mindre. Men det går bra.

Spent på guttungen som ikke er noen utpreget tur-gutt. Spent på å høre når han kommer hjem
Så gøy for dem å få gå på samme skole etterhvert❤️hvordan gikk det med storebror?

Jeg har denne morgenen ligger og lest gamle tråder og tester og tenkt litt på camping igjen. Ønsker inderlig at vi skal få med oss teltet vårt på tur om så bare en eneste overnatting på en campingplass et sted, og at det skal gi mersmak.... I tillegg skal vi selvsagt telte mer i hagen i sommer.

Så jeg ønsker teppe. Muligens presenning under. Fikse den hempen jeg rev av og myggnetting som mangler i inngangsdøra.

Et par tre liggeunderlag og en sovepose eller tre trengs. Så hodet surrer med hyggelige tanker, leser og funderer og drømmer litt.

Men det er på tide å stå opp og ordne frokost. Mannen er nok igang
Camping er gøy:D håper dere får det til!

Jeg har tenkt, skrevet opp og handlet litt. Blir mindre gaver i år, om jeg finner noe på tilbud så kjøper jeg ikke mer for å fylle budsjettet liksom. Vi må spare til både konfirmasjon og reise i 2021 rett og slett

Vi har ikke konfirmasjon med det første men jeg har også i større grad tenkt å handle verdi heller enn pris, for vi bruker enorme summer på gaver

Camping er gøy:D håper dere får det til!
Det kan bli mer tråder og skravling om tema utover våren. Jeg liker å lese og skrive om det, bare for å holde drømmen ved like. Og finne ut hva jeg skal skaffe

Folk er travle:)
Mm

Men svigermor har dradd. Ungene var en på besøk og en hadde besøk, i morgen har vi ingen planer, på mandag skal vi bytte noen få gaver, men romjula er lang og lite skjer her nå resten av året

Så gøy for dem å få gå på samme skole etterhvert❤️hvordan gikk det med storebror?
Han hadde hatt en fin tur sammen med onkel og fetter, de skravlet nok så mye med hverandre at det var en avlastning for min bror å ha ham med tipper jeg, min nevø skulle man tro var min sønn, han kan snakke på innpust og utpust og gjør det. ;)

Hvor skal dere reise?:)

Mm

Men svigermor har dradd. Ungene var en på besøk og en hadde besøk, i morgen har vi ingen planer, på mandag skal vi bytte noen få gaver, men romjula er lang og lite skjer her nå resten av året
Ikke så mye som skjer her heller:)
Skal jobbe kortdag på mandag og kortdag på nyttårsaften...ellers rolig:)
Skal dere feire nyttår hjemme?

Han hadde hatt en fin tur sammen med onkel og fetter, de skravlet nok så mye med hverandre at det var en avlastning for min bror å ha ham med tipper jeg, min nevø skulle man tro var min sønn, han kan snakke på innpust og utpust og gjør det. ;)
Hehe, mye på hjertet da:P

Back
Topp