MauritiusHvor skal dere reise?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MauritiusHvor skal dere reise?
Kjøpe inn mer til julelandsbyen blant annetHva i all verden forbereder du allerede nå?!
Samme her, må rett og slett roe ned littVi har ikke konfirmasjon med det første men jeg har også i større grad tenkt å handle verdi heller enn pris, for vi bruker enorme summer på gaver
He he jaPå tide å få julegaver synes jeg
Ååhh....høres magisk ut!!Mauritius
Er vel endel salg nå vil jeg troKjøpe inn mer til julelandsbyen blant annet
Er halv pris og det er fint, ikke direkte billige de byeneEr vel endel salg nå vil jeg tro
Det er det også, helt fantastisk der meeen veldig dyrtÅåhh....høres magisk ut!!
Har du bilde av byen din?Er halv pris og det er fint, ikke direkte billige de byene
Driiitmisunnelig!!!Det er det også, helt fantastisk der meeen veldig dyrt
Kan legge ut i morgenHar du bilde av byen din?
Hvorfor kleint?Funderer litt på bursdagen min , jeg er jo hjemme alene to uker før jeg fyller 40, vil ikke ha noen stor feiring men lyst å invitere noen venner. Problemet er at jeg har sånn 3-4 i hver gjeng, ingen av de kjenner hverandre å da føler jeg det blir litt kleint.
Fordi jeg ikke liker sånt selvHvorfor kleint?
Så lenge alle kjenner noen og de har en ting til felles, de skal feire deg så burde det vel gå bra
Har fri til 2.1 og skal nok feire nyttår hjemme bare oss fem tror jegIkke så mye som skjer her heller
Skal jobbe kortdag på mandag og kortdag på nyttårsaften...ellers rolig
Skal dere feire nyttår hjemme?
En koselig gutt, det er han. Med mye på hjertet jaHehe, mye på hjertet da
Åhh, for en destinasjon!Mauritius
Kos deg med henneBare sliten og litt opptatt med frøkna, Sara.