God jul Sara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God jul Sara!
Gratulerer med 4 åring!!Første juledag. Klokka drar seg mot kvart over åtte og i mange hus sover alle. I hus med små folk er kanskje noen våkne. Kanskje har de vært det en stund.
Her hos oss har vi en nybakt 4 åring. Som som til halv sju før det ble moegen.
Hun er igang med å få sett på noen av julegavene nå, før jeg beordrer alle gaver ned på rommene, stua skal tømmes. Med mulig unntak av et par ting.
Muffinsene har jeg og den nevnte fireåring bakt, og hatt oppi de helt perfekte lilla formene med hvite prikker på (hun bestilte egenelig lilla med hjerter på, så jeg er lykkelig over at det nærmeste jeg fant var "helt perfekt") og snart er de fersig stekt
Det blir ikke noe stort selskap, men bursdag er det okke som, så bursdagsduken kommer frem og hei hvor det går, sannelig et lass pakker i dag også.
Tusen takkGratulerer så mye!!
Håper du fikk hvile litt tok meg nesten 3 timers hvil selv idagVar hjemme over midnatt igår, frøkna takler det bra, mens mor er megatrøtt. Når mannen våkner så skal mor ta seg en laaaang lur. Fikk masse flott til jenta mi, noe penger fra mamma og pappa. Beste jula på åresvis!
Sovna litt over 17, og våkna nåHåper du fikk hvile litt tok meg nesten 3 timers hvil selv idag
GratulererFørste juledag. Klokka drar seg mot kvart over åtte og i mange hus sover alle. I hus med små folk er kanskje noen våkne. Kanskje har de vært det en stund.
Her hos oss har vi en nybakt 4 åring. Som som til halv sju før det ble moegen.
Hun er igang med å få sett på noen av julegavene nå, før jeg beordrer alle gaver ned på rommene, stua skal tømmes. Med mulig unntak av et par ting.
Muffinsene har jeg og den nevnte fireåring bakt, og hatt oppi de helt perfekte lilla formene med hvite prikker på (hun bestilte egenelig lilla med hjerter på, så jeg er lykkelig over at det nærmeste jeg fant var "helt perfekt") og snart er de fersig stekt
Det blir ikke noe stort selskap, men bursdag er det okke som, så bursdagsduken kommer frem og hei hvor det går, sannelig et lass pakker i dag også.
JaGodt å få litt hjelp da
God tur hjemSiste kveld hjemme hos mamma, det har gått i ett siden vi kom lørdag. Veldig koselig men blir godt å reise hjem i morgen også å få litt tid uten masse folk oppå.
Hehe, god planJa
Det finnes langt mer fornuftige ting man kunne brukt den tiden på om du spørr min prioriteringsliste, men det er nå så. Nå er sofaen tatt for de neste to årene
Også skal jeg ta den før hun kommer om to år til jul, sånn at vi sparer et par timer på lille julaften...
Nyt dagenGod morgen
Mannen setter en brøddeig og jeg skal sette på vaskemaskinen før jeg tar meg en dusj. To unger slapper av og jeg tror den tredje sover enda.
Andre juledag er igang. I dag skal vi egentlig bare kose oss. Vi skal bort til middag og ikke "prestere" noe som helst. Deilig.
Ser ut som om du reagerer på noe ja har du nettopp byttet shampoo??Bahh, jeg lurer på om jeg ikke tåler sjampoen min.
Jeg tok meg en god dusj, og observerte at jeg er rødflekkete på magen når jeg kom ut av dusjen. Mer enn vanlig. Det klør litt.
Sendte bilde til mannen og lurte på om jeg ikke tåler shampo eller balasm eller lano?
Vel. Jeg kan observere og får mannen til å ta bilde av ryggen. Den er slett ikke bedre enn magen. Det styrker mistanken om at der kommer fra håret for ryggen har jeg egenelig ikke gnidd såpe på sånn ellers.
Som jeg sa til mannen. Jeg ser gjerne slik ut etter svømmehallen, men ikke så ille etter en vanlig dusj. Dog, reelt minnes jeg at jeg har vel til tider sett slik ut når jeg tar meg tid til å se på meg etter dusj.
Hmm.... Noe reagerer jeg nok på.
Ikke hodebunnen som reagere, men huden på kroppen. Men jeg tror ikke det er såpen. Dog bytter jeg glatt den mot en sensitiv en.
Jeg hadde atopisk eksem som liten, og synes jeg merker mer og mer til at jeg reagerer på ting for tiden. Jeg går ikke med klokke får jeg får utslett under reimen.
Jeg har ikke eksem eller alvorlige utslett, eller mye kløe, men helt godt er det heller ikke å se sånn ut. Vis vedlegget 315459
Hmm noe reagerer du på jaBahh, jeg lurer på om jeg ikke tåler sjampoen min.
Jeg tok meg en god dusj, og observerte at jeg er rødflekkete på magen når jeg kom ut av dusjen. Mer enn vanlig. Det klør litt.
Sendte bilde til mannen og lurte på om jeg ikke tåler shampo eller balasm eller lano?
Vel. Jeg kan observere og får mannen til å ta bilde av ryggen. Den er slett ikke bedre enn magen. Det styrker mistanken om at der kommer fra håret for ryggen har jeg egenelig ikke gnidd såpe på sånn ellers.
Som jeg sa til mannen. Jeg ser gjerne slik ut etter svømmehallen, men ikke så ille etter en vanlig dusj. Dog, reelt minnes jeg at jeg har vel til tider sett slik ut når jeg tar meg tid til å se på meg etter dusj.
Hmm.... Noe reagerer jeg nok på.
Ikke hodebunnen som reagere, men huden på kroppen. Men jeg tror ikke det er såpen. Dog bytter jeg glatt den mot en sensitiv en.
Jeg hadde atopisk eksem som liten, og synes jeg merker mer og mer til at jeg reagerer på ting for tiden. Jeg går ikke med klokke får jeg får utslett under reimen.
Jeg har ikke eksem eller alvorlige utslett, eller mye kløe, men helt godt er det heller ikke å se sånn ut. Vis vedlegget 315459
God julGod jul jenter
TakkGod tur hjem