~ Jule/desembertråden ~

Lillebror er født :Heartblue

Eller, han kom for snart en uke siden, men det er litt travelt å være 2 barnsmamma :D

Jeg mopper stuegulvet, drar fem under sofaer og rydder bord og benker og gjør klart til å pynte.

Svigermor støvsuger sofaen.
Grundig. Det er jo fint det for det er lenge siden sist. Så lenge siden at jeg har glemt hvor lang tid det er mulig å bruke på å støvsuge en sofa.

Jeg mopper stuegulvet, drar fem under sofaer og rydder bord og benker og gjør klart til å pynte.

Svigermor støvsuger sofaen.
Grundig. Det er jo fint det for det er lenge siden sist. Så lenge siden at jeg har glemt hvor lang tid det er mulig å bruke på å støvsuge en sofa.

Hun nærmer seg ferdig med den andre.

Neste gang hun feirer jul med oss støvsuger jeg sofaene før hun kommer (på en halvtime) og lar henne heller bygge pepperkakehus med ungene. enn å bruke så mange timer på dette. Vi blir jo ikke klar til jul på noen timer på denne måten.

Under middagen som allerede er spist lanserte jeg tanken for ungene om å henge opp julestrømpa i kveld. De pleier henge dem opp i moegen kveld, slik jeg er oppvokst, men det kræsjer litt morgenen 1. Juledag når strømpene er fylt og minstemor har bursdag så blir morgenen litt kaotisk. Så jeg tenkte de heller kunne få den i morgen tidlig,

Nå når maten er spist skal treet pyntes og deretter huset, sånn bortsett fra at jeg har jo slett ikke fått tatt så mye av huset i dag som jeg hadde tenkt, for størst brukte jeg drøyt to timer på å handle og deretter brukte svigermor ca like mye på å støvsuge to sofaer og uten tvil kunne tiden vært brukt mer effektivt enn det. De er rett nok ikke støvsugd så grundig siden sist hun gjorde det, men etter min mening trengs det heller ikke da. Jaja.

Jul skal det bli. Jeg må bake ei sjokoladekake i kveld også da, for det skjer ikke at jeg baker den i morgen og vi har selskap onsdag formiddag.

Hurra, jeg kommer hjem til å feire jul med mine :love7

Mulig lite energi og ikke orker så lenge, men det får så være :Heartred

Hvordan gikk det???
Fikk nå ut steinen som satt fast. Så var det spørsmål om når jeg ville operere. De hadde kanskje mulighet til å gjøre det imorgen, men det sa jeg nei til:sorry: hvilken som helst annen dag, men ikke julaften..
Så får hastetime til operasjon uka etter nyttår :)

Fikk nå ut steinen som satt fast. Så var det spørsmål om når jeg ville operere. De hadde kanskje mulighet til å gjøre det imorgen, men det sa jeg nei til:sorry: hvilken som helst annen dag, men ikke julaften..
Så får hastetime til operasjon uka etter nyttår :)
Å, ja det skjønner jeg, men det er bra, da er det ikke lenge igjen og du starter nyåret galleblærefri (nesten)

Back
Topp