Virker som om penicillinen funker, så tåelig bra. Håper det neste året gir oss en avslutning med forsikringsselskapet, mottok stevningen idagHvordan går det med deg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker som om penicillinen funker, så tåelig bra. Håper det neste året gir oss en avslutning med forsikringsselskapet, mottok stevningen idagHvordan går det med deg da?
Virker som om penicillinen funker, så tåelig bra. Håper det neste året gir oss en avslutning med forsikringsselskapet, mottok stevningen idag
Forståelse....Klokken er ikke ett engang og frustrasjonen senker seg.
Vi skal feire hos min manns søster med hans far, hans nye kone og deres barn. Og svigermor som ikke skal være der ringer og sier «dere skal ikke kjøpe med noen blomster til de da? Siden dere er bedt dit»
Og mannen min svarer at nei, det kan vi ikke. Vi kan ikke ha blomster i huset, for M er allergisk. «hva med noen andre blomster da?»
Seriøst? Andre blomster? Jeg er allergisk mot alt av blomster... o.o
Vi er derimot ferdige med et enormt gaveberg. Hun som fyller 4 år om et par timer var såååååå klar for pakker at vi ikke ventet et halvt sekund lenger enn nødvendigKl 21:48 og vi har ikke åpna gaver, nettopp ferdig med julequiz.
Ja vi skulle vel egentlig vært hjemme og lagt frøkna for en stund siden, og her sitter vi midt i oppakkningen.Vi er derimot ferdige med et enormt gaveberg. Hun som fyller 4 år om et par timer var såååååå klar for pakker at vi ikke ventet et halvt sekund lenger enn nødvendig
Det fine med å feire hjemme. Vi styrer showet selv.Ja vi skulle vel egentlig vært hjemme og lagt frøkna for en stund siden, og her sitter vi midt i oppakkningen.
Neste år blir det hjemmefeiring!!!!Det fine med å feire hjemme. Vi styrer showet selv.
Gratulerer til fireåringen jeg har så lyst på kake i dagFørste juledag. Klokka drar seg mot kvart over åtte og i mange hus sover alle. I hus med små folk er kanskje noen våkne. Kanskje har de vært det en stund.
Her hos oss har vi en nybakt 4 åring. Som som til halv sju før det ble moegen.
Hun er igang med å få sett på noen av julegavene nå, før jeg beordrer alle gaver ned på rommene, stua skal tømmes. Med mulig unntak av et par ting.
Muffinsene har jeg og den nevnte fireåring bakt, og hatt oppi de helt perfekte lilla formene med hvite prikker på (hun bestilte egenelig lilla med hjerter på, så jeg er lykkelig over at det nærmeste jeg fant var "helt perfekt") og snart er de fersig stekt
Det blir ikke noe stort selskap, men bursdag er det okke som, så bursdagsduken kommer frem og hei hvor det går, sannelig et lass pakker i dag også.
Gratulerer med 4åringen!Første juledag. Klokka drar seg mot kvart over åtte og i mange hus sover alle. I hus med små folk er kanskje noen våkne. Kanskje har de vært det en stund.
Her hos oss har vi en nybakt 4 åring. Som som til halv sju før det ble moegen.
Hun er igang med å få sett på noen av julegavene nå, før jeg beordrer alle gaver ned på rommene, stua skal tømmes. Med mulig unntak av et par ting.
Muffinsene har jeg og den nevnte fireåring bakt, og hatt oppi de helt perfekte lilla formene med hvite prikker på (hun bestilte egenelig lilla med hjerter på, så jeg er lykkelig over at det nærmeste jeg fant var "helt perfekt") og snart er de fersig stekt
Det blir ikke noe stort selskap, men bursdag er det okke som, så bursdagsduken kommer frem og hei hvor det går, sannelig et lass pakker i dag også.
Gratulerer så mye!!Lillebror er født
Eller, han kom for snart en uke siden, men det er litt travelt å være 2 barnsmamma
Godt å få litt hjelp daJeg mopper stuegulvet, drar fem under sofaer og rydder bord og benker og gjør klart til å pynte.
Svigermor støvsuger sofaen.
Grundig. Det er jo fint det for det er lenge siden sist. Så lenge siden at jeg har glemt hvor lang tid det er mulig å bruke på å støvsuge en sofa.
Så godt å høreHurra, jeg kommer hjem til å feire jul med mine
Mulig lite energi og ikke orker så lenge, men det får så være