~ Jule/desembertråden ~

God morgen

Mannen setter en brøddeig og jeg skal sette på vaskemaskinen før jeg tar meg en dusj. To unger slapper av og jeg tror den tredje sover enda.

Andre juledag er igang. I dag skal vi egentlig bare kose oss. Vi skal bort til middag og ikke "prestere" noe som helst. Deilig.
Kos dere

Ser ut som om du reagerer på noe ja:rolleyes: har du nettopp byttet shampoo??
Nei. Greia er at denne har jeg brukt et par år. Men jeg varierer mellom et par tre stykker, denne redken for krøller, jeg har redken all soft og for tiden ogdå en define for tekstur. Periodevis utslett på magen, ikke sjekket ryggen egenelig. Jeg dusjer jo ikke så ofte heller, velbså ofte skyller jeg håret i dusjen uten å gå inni, og da kommer ikke noe på kroppen min.

Kan evt være stylingen jeg skylte ut og for den del... Det irriterende at nå har jeg funnet en shampo/balsam og styling som fungerer for det håpløst ville håret mitt....

Woho, jeg tåler litt mer mat nå enn jeg gjorde for 1-1,5uke siden:D så tror jeg våger å prøve meg på snitter idag når vi skal til søsteren min! Tar med smertestillende i tilfelle da:p

Jeg kan drikke kaffe også uten å få vondt! *overlykkelig*

Men operasjon blir det uansett, jeg har visst såpass mye steiner i galleblæra at det bare er et spørsmål om tid før det slår til igjen :bag:

God jul alle sammen.
Var i skogen med Lille U rett etter frokost, og er nå på lekeland med hele familien.
Ungene jublet når jeg foreslo det

Woho, jeg tåler litt mer mat nå enn jeg gjorde for 1-1,5uke siden:D så tror jeg våger å prøve meg på snitter idag når vi skal til søsteren min! Tar med smertestillende i tilfelle da:p

Jeg kan drikke kaffe også uten å få vondt! *overlykkelig*

Men operasjon blir det uansett, jeg har visst såpass mye steiner i galleblæra at det bare er et spørsmål om tid før det slår til igjen :bag:
Håper du slipper anfall inntil operasjonen :)

I morgen begynner romjulssalget.
Er jeg helt gal dersom jeg vurderer en liten tur innom Outlet i Vestby?
Aldri vært der så aner ikke. Men du blir neppe alene. Så du er ikke den eneste som er gal i så fall.

Vi vurderer muligens en tur på moa. Og da er jo parkering trolig en utfordring..... Og mye folk. Vi får se.

Back
Topp