Det skjønner jegAbsolutt håper bare at de får gjort det idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegAbsolutt håper bare at de får gjort det idag
Å huff lykke til!!De mistenkte stein i gallegangen, søren også! Hvis steinene hadde holdt seg i galleblæra, så hadde de kunnet operere i helga. Men nå skal ultralyden gjennomføres idag, og så kan jeg reise hjem på perm. Må inn igjen på mandag og da blir det enten mr eller slange ned i halsen
Her er også ungene meget motvillige, men fått dem til å gjøre noeTungt å komme igang med husarbeidet og tungt å få ungene med på det.
Fått mine til å gjøre litt. De skal gjøre mer etter lunsj. Men jeg har gjort altfor lite jeg også. Stua må forvandles fra kaos til noe jeg kan vaske. Og pynte.Her er også ungene meget motvillige, men fått dem til å gjøre noe
God bedrinhDe mistenkte stein i gallegangen, søren også! Hvis steinene hadde holdt seg i galleblæra, så hadde de kunnet operere i helga. Men nå skal ultralyden gjennomføres idag, og så kan jeg reise hjem på perm. Må inn igjen på mandag og da blir det enten mr eller slange ned i halsen
Hvordan går det? Går det noe bedre? Sender gode tanker.De mistenkte stein i gallegangen, søren også! Hvis steinene hadde holdt seg i galleblæra, så hadde de kunnet operere i helga. Men nå skal ultralyden gjennomføres idag, og så kan jeg reise hjem på perm. Må inn igjen på mandag og da blir det enten mr eller slange ned i halsen
Ingen anfall til nå, har spist en brødskive, et halvt rundstykke og en yoghurt til nå idag er hjemme på perm, og det er herligHvordan går det? Går det noe bedre? Sender gode tanker.
Så nydelig utDa var årets Oreo-konfekt ferdig
Vis vedlegget 315076
Så flott å høreTakk, den er mye bedre i dag
Du er så effektiv!Klokken er ikke 9 enda og roastbiffen står allerede i ovnen
Masse lykke tilDe mistenkte stein i gallegangen, søren også! Hvis steinene hadde holdt seg i galleblæra, så hadde de kunnet operere i helga. Men nå skal ultralyden gjennomføres idag, og så kan jeg reise hjem på perm. Må inn igjen på mandag og da blir det enten mr eller slange ned i halsen
Måtte være det for å komme i målDu er så effektiv!
Blir gjenbruk av pentøy til ungene her også, jeg skal tilbake på sykehuset ikveldSverige i dag - blir nok helt koko mye folk men det får være. Tar med søs og ingen barn - de blir hjemme vi skal handle litt brus/juice, glutenfri brød kjeks mel frokostblanding osv. Kanskje kjøpe de siste julegavene - mangler akematte til nr2, noe med i gaven til elste og helst strykebrett og jern (leke) til minsten. Penklær mangler unga også - men som ståa har vært de siste ukene blir det litt mindre viktig gjenbruker nok noe fint bare hvis ikke jeg finner noe i dag