~ Jule/desembertråden ~

Hund luftet, gaver pakket ned , nå landet tømmes kjøleskap og bæres ut i bilen, så dusje både meg og hund før vi må levere noen gaver , hente noe på posten osv

Klokken er ikke 9 enda og roastbiffen står allerede i ovnen :)

De mistenkte stein i gallegangen, søren også! Hvis steinene hadde holdt seg i galleblæra, så hadde de kunnet operere i helga. Men nå skal ultralyden gjennomføres idag, og så kan jeg reise hjem på perm. Må inn igjen på mandag og da blir det enten mr eller slange ned i halsen :nailbiting:

De mistenkte stein i gallegangen, søren også! Hvis steinene hadde holdt seg i galleblæra, så hadde de kunnet operere i helga. Men nå skal ultralyden gjennomføres idag, og så kan jeg reise hjem på perm. Må inn igjen på mandag og da blir det enten mr eller slange ned i halsen :nailbiting:
Å huff lykke til!!

Tungt å komme igang med husarbeidet og tungt å få ungene med på det.

Her er også ungene meget motvillige, men fått dem til å gjøre noe
Fått mine til å gjøre litt. De skal gjøre mer etter lunsj. Men jeg har gjort altfor lite jeg også. Stua må forvandles fra kaos til noe jeg kan vaske. Og pynte.

God bedrinh

Julegaver levert både her og der, pakker hentet på posten og nå er vi snart halvveis til hjembygda mi :)

Hvordan går det? Går det noe bedre? Sender gode tanker.

Masse lykke til❤️

Julestemningskalenderen ga seg visst litt over halvveis i år. Det er trist. Men da jeg først glemte det for en uke sidne ble det for tungt å komme på mange sånne tråder på en dag, og det er jo ingen som svarer sånn ca, kanskje en, så da motiverer det ikke så veldig heller.

Og Julestemning..... Det har jeg ikke et fnugg av.

Håper at i morgen kveld, når huset er pyntet, og roen senker seg, at det kommer. Men pr nå er huset kaos, svigermor kommer i kveld, gaver mangler, gaver er ikke pakket, det må ryddes bort leker fra stua og hvem vet hva fra kjellergagen, det er i alle fall så trangt at hverken svigermor eller julenissen kommer seg inn. Og det må støvsuges og/eller vaskes.

Sverige i dag - blir nok helt koko mye folk men det får være. Tar med søs og ingen barn - de blir hjemme :) vi skal handle litt brus/juice, glutenfri brød kjeks mel frokostblanding osv. Kanskje kjøpe de siste julegavene - mangler akematte til nr2, noe med i gaven til elste og helst strykebrett og jern (leke) til minsten. Penklær mangler unga også - men som ståa har vært de siste ukene blir det litt mindre viktig :bag: gjenbruker nok noe fint bare hvis ikke jeg finner noe i dag

Sverige i dag - blir nok helt koko mye folk men det får være. Tar med søs og ingen barn - de blir hjemme :) vi skal handle litt brus/juice, glutenfri brød kjeks mel frokostblanding osv. Kanskje kjøpe de siste julegavene - mangler akematte til nr2, noe med i gaven til elste og helst strykebrett og jern (leke) til minsten. Penklær mangler unga også - men som ståa har vært de siste ukene blir det litt mindre viktig :bag: gjenbruker nok noe fint bare hvis ikke jeg finner noe i dag
Blir gjenbruk av pentøy til ungene her også, jeg skal tilbake på sykehuset ikveld:shy:

Feiring med svigers imorgen, men det blir nok ikke noe på meg, aner ikke om jeg skal rett hjem imorgen eller hva jeg skal :wacky:

Back
Topp