~ Jule/desembertråden ~

Hva gjør jeg med svigermor.

Vi skal være hos mamma 3 dager i julen, og så dra til henne.
Hun er snurt siden vi skal være 3 dager hos mamma, og bare noen timer hos henne. Mannen svarer da at vi hadde jo tenkt å overnatte, men det er visst fryktelig vanskelig for henne. Er liksom heller ikke som at hun ikke har plass heller for det har hun.
Så hva mener hun vi skal gjøre, kjøre 80 km hver vei med 3 barn flere dager på rad, eller ikke besøke mamma?
Hva er grunnen til at dere ikke kan overnatte??:rolleyes: Da hadde jeg blitt sur på mamma.... det er langt å kjøre!

I dag og i morgen igjen før juleferie fra bhg, og nå kom mailen om at det er flere tilfeller av omgangssyka i bhg, de oppfordrer alle til 48t regel og god hygiene. Fristende å ringe syk fra jobb og ta ungen fri for tidlig, helt typisk om vi får den dritten i hus til jul!
Håper dere slipper unna:)

Da var årets Oreo-konfekt ferdig :)
Oreo.jpg

Ligger her og syns ganske synd på meg selv. Jeg er sulten, tørst og lei meg. Vil være hjemme hos mine, ikke ligge her og sture på sykehus. Jeg har ikke spist noenting siden en liten brødskive idag tidlig og ikke rørt noe vann siden i 11tida. Fått en pose intravenøst og skal få en pose til snart.

Ligger her og syns ganske synd på meg selv. Jeg er sulten, tørst og lei meg. Vil være hjemme hos mine, ikke ligge her og sture på sykehus. Jeg har ikke spist noenting siden en liten brødskive idag tidlig og ikke rørt noe vann siden i 11tida. Fått en pose intravenøst og skal få en pose til snart.
Men godt du blir sjekket tenker jeg❤️

God morgen

Tusen ting å gjøre her også og tankene spinner så jeg blir helt sliten og prater hull i hodet på mannen som skulle få sove. Med alt jeg lå huske og alt jeg må gjøre og alt jeg må avtale. To ganger i dag har jeg stoppet meg selv fra å sende melding til min bror.... Før klokka halv åtte.

Jeg får bare stå opp og gå i gang.

Back
Topp