Vi drikker alt for mye akevitt her hjemme i julen
Skulle sjekke om vi hadde noe igjen fra i fjor, og fant ut at vi har en halv flaske fra 2016
Skulle sjekke om vi hadde noe igjen fra i fjor, og fant ut at vi har en halv flaske fra 2016
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver også se med ungene, men er ikke bestandig jeg får tidJeg ser det med ungene.
Det er bare det at jeg skal gi bort de brente mandlene i gaver som skal byttes i moegen ettermiddag. Derfor skulle jeg og ungene pakke gaver, og jeg skulle lage brente mandler.
Prøver også se med ungene, men er ikke bestandig jeg får tid
uff da - lykke tilAkuttmottaket, here I come! (undersøkelse og samtale med kirurg)
Sånn blir det noen gangerGod morgen
Snart juleferie
Etter jobb er det ut å levere gaver, syns vel i grunn ikke det bør være vårt ansvar hvert år å få byttet gaver med svigerfamilien men det er der visst
Kanskje du får operasjon tidligere? Lov å håpe. Lykke til!!Akuttmottaket, here I come! (undersøkelse og samtale med kirurg)
Så braGod morgen, endelig ser det ut som om jeg er på god vei til å bli frisk
Ble innlagt, og jeg er reddKanskje du får operasjon tidligere? Lov å håpe. Lykke til!!
Å huff... Heier på deg!Ble innlagt, og jeg er redd
Uff daBle innlagt, og jeg er redd
Jupp, det ene året vi ikke fikk det til så fikk vi ikke med oss julegaverSånn blir det noen ganger
Så “bra”Jupp, det ene året vi ikke fikk det til så fikk vi ikke med oss julegaver
Vi skal se hva ultralyden sier, så tas ting derfra jeg vil bare hjem til småtrollene mineÅ huff... Heier på deg!
Heldige dere som har snøGod morgen
Ny uke i gang, siste jobbuken før ferie..
Snøen har lavet ned i natt, så det er hvertfall hvitt ute