Inngrodd hårsekk.. den siste førte til hasteoperasjon.. så ringer legen imorgen, vil gjerne ha det fjernet før det kommer abcesser og jeg blir så dårlig igjen.. faen har ikke tid til dette før jul.Hva kan det være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inngrodd hårsekk.. den siste førte til hasteoperasjon.. så ringer legen imorgen, vil gjerne ha det fjernet før det kommer abcesser og jeg blir så dårlig igjen.. faen har ikke tid til dette før jul.Hva kan det være?
Uff daInngrodd hårsekk.. den siste førte til hasteoperasjon.. så ringer legen imorgen, vil gjerne ha det fjernet før det kommer abcesser og jeg blir så dårlig igjen.. faen har ikke tid til dette før jul.
God bedringFørste dag i juleferien, og selvfølgelig sitter jeg i sofaen med feber
Og jeg som har så alt for mye å gjøre, dette har jeg ikke tid til
Men helsigvis hjemme nå og rimelig klar for senga kjenner jegSitter på jobb enda jeg!!!!
Det var lang jobbdagMen helsigvis hjemme nå og rimelig klar for senga kjenner jeg
Det var det.Det var lang jobbdag
Uff da, masse god bedring til den sykeLegetime idag kl 13:15.. hvor ødelagt blir julen tro?
Er så jævla typisk. Mulig det må opereres. Og helst før feber og CRP kommer snikende. Kommer også til å bli vondere og vondere å sitte...Uff da, masse god bedring til den syke
Ohh. Den er kjip.I dag og i morgen igjen før juleferie fra bhg, og nå kom mailen om at det er flere tilfeller av omgangssyka i bhg, de oppfordrer alle til 48t regel og god hygiene. Fristende å ringe syk fra jobb og ta ungen fri for tidlig, helt typisk om vi får den dritten i hus til jul!
Her er det omgangssyke , lus, lungebetennelse og ekstremt mye forkjølelse.I dag og i morgen igjen før juleferie fra bhg, og nå kom mailen om at det er flere tilfeller av omgangssyka i bhg, de oppfordrer alle til 48t regel og god hygiene. Fristende å ringe syk fra jobb og ta ungen fri for tidlig, helt typisk om vi får den dritten i hus til jul!
Usj, alt man ikke ønsker seg!Her er det omgangssyke , lus, lungebetennelse og ekstremt mye forkjølelse.
mye syke barn ja
Oh yesUsj, alt man ikke ønsker seg!
God bedrinhNy penicillinkur som legen håper at hindrer at jeg må tilbake på sykehus.. håper han har rett. Får jeg feber eller allmenntilstanden blir veldig dårlig blir det rett til legevakt.