~ Jule/desembertråden ~

Da har jeg spist en bitteliten yoghurt og håper på at jeg ikke får anfall igjen, hatt starten på to allerede idag. Heldigvis har jeg voltaren stikkpille liggende, som har tatt det før det har blitt altfor vondt.

Lever nesten bare på vann for tida, er så sulten, men får så vondt av de tingene jeg har prøvd :(
Håper du slipper as :(

God morgen
3 dager igjen til juleferie ,10 000 ting å rekke før det. Huttetu
Noe sånt ja.

To do liste på jobb som må være ferdig innen jeg går på fredag, lang. Lang. Så jeg skal ikke hjem til middag i dag for å komme gjennom det.

To do liste hjemme før fredag ettermiddag inkluderer litt mer enn jeg har tid til, gitt at jevner her i kveld. Vi får se hva vi får til.

To do liste hjemme for helgen. Lang.

Men jul blir det.

Noe sånt ja.

To do liste på jobb som må være ferdig innen jeg går på fredag, lang. Lang. Så jeg skal ikke hjem til middag i dag for å komme gjennom det.

To do liste hjemme før fredag ettermiddag inkluderer litt mer enn jeg har tid til, gitt at jevner her i kveld. Vi får se hva vi får til.

To do liste hjemme for helgen. Lang.

Men jul blir det.
Jobb er det jeg bekymrer meg minst for , men det er nå forskjell på jobbene våres :)

Jobb er det jeg bekymrer meg minst for , men det er nå forskjell på jobbene våres :)
Ja. Det er det.

Jeg har en regnskapsrapport som skal ut og tilhørende mye avstemming først, og en bunke utgående faktura som må sendes, noen innen i morgen og resten i alle fall i 2019

Men denne rapporten tar i dag (med lang dag) og i moegen antar jeg

Vært hos legen og blir henvist til operasjon. I mellomtiden må jeg bare passe på hva jeg putter i meg, så jeg slipper mest mulig anfall. Jeg (og legen) tror at en stein har jobbet med å komme seg ut i gallegangene, at det er derfor urin ble mørk, øynene gulaktig og jeg fikk så mye anfall. Øynene er normale igjen, samme er urinen og jeg har bare hatt litt murringer i mellomgulv idag.

Men, jeg klarte ikke å holde meg unna middagen idag, måtte smake en liten porsjon. Samboer laget ovnsbakt kyllingfilet med ris, grønnsaker og saus. Var beskjeden med porsjon og saus, så håper at det går bra :nailbiting:

Back
Topp