Der minte du meg på at vi lå bestille time til å ta den vaksinenNytt tilfelle av vannkopper på avdelingen i dag, og minst en unge hjemme fra før med dem.
Skal hun først få det denne runden så heller nå i jula enn i januar! Da har jeg ikke tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der minte du meg på at vi lå bestille time til å ta den vaksinenNytt tilfelle av vannkopper på avdelingen i dag, og minst en unge hjemme fra før med dem.
Skal hun først få det denne runden så heller nå i jula enn i januar! Da har jeg ikke tid.
Helt kaos her. Vi skal ikke noe sted, men huset minner ikke akkurat om julBurde begynne å pakke i grunn. Alt er liksom litt kaotisk for tiden
Kjedelig3 av julegavene har ikke kommet, 2 uker nesten siden de ble sendt. Dritkjipt rett og slett
Jupp, sendte de Mail mem fikk ikke svar, sendte meld på fb og fikk svar om at de skulle sjekke flr i dag å så ble det stille..Kjedelig
Min kom jo to dager etter den vsr sendt fra Oslo, i går fikk jeg noe bestilt på ebay 6.12 også
Litt å fikse her også før vi kan si det er ordentlig klart for julenHelt kaos her. Vi skal ikke noe sted, men huset minner ikke akkurat om jul
Den var kjipI dag og i morgen igjen før juleferie fra bhg, og nå kom mailen om at det er flere tilfeller av omgangssyka i bhg, de oppfordrer alle til 48t regel og god hygiene. Fristende å ringe syk fra jobb og ta ungen fri for tidlig, helt typisk om vi får den dritten i hus til jul!
Uff da håper du slipperNy penicillinkur som legen håper at hindrer at jeg må tilbake på sykehus.. håper han har rett. Får jeg feber eller allmenntilstanden blir veldig dårlig blir det rett til legevakt.
Min på 7 har ennå ikke fåttNytt tilfelle av vannkopper på avdelingen i dag, og minst en unge hjemme fra før med dem.
Nam høres godt utBestemt oss for en annerledes julemiddag. Blir reinsdyrstek med fløtegratinerte poteter. Samme som vi hadde første julaften sammen.
Må jo ta med mat allikevel !
Er kjempegodt! Og bringer minner om da vi så frem til bryllupet vårtNam høres godt ut
Håper det, men med min flaks så funker det ikke og jeg ender med sykehusopphold i jula...Uff da håper du slipper
Her er også alle pakkene uinnpakket.Åhh, ikke pakket en eneste gave. Ikke lagd brente mandler. Ikke gjort noe annet enn å se to episoder snøfall egentlig.
Jeg ser det med ungene.Her er også alle pakkene uinnpakket.
Mangler å lage pålegg og pynte konfekt.
Har vell sett 4-5 halve episoder med snøfall
Fikk gjort litt i dag (inkludert å se Snøfall og Emblas Saga)Åhh, ikke pakket en eneste gave. Ikke lagd brente mandler. Ikke gjort noe annet enn å se to episoder snøfall egentlig.