~ Jule/desembertråden ~

Nytt tilfelle av vannkopper på avdelingen i dag, og minst en unge hjemme fra før med dem.

Skal hun først få det denne runden så heller nå i jula enn i januar! Da har jeg ikke tid.
Der minte du meg på at vi lå bestille time til å ta den vaksinen

3 av julegavene har ikke kommet, 2 uker nesten siden de ble sendt. Dritkjipt rett og slett

3 av julegavene har ikke kommet, 2 uker nesten siden de ble sendt. Dritkjipt rett og slett
Kjedelig

Min kom jo to dager etter den vsr sendt fra Oslo, i går fikk jeg noe bestilt på ebay 6.12 også

Kjedelig

Min kom jo to dager etter den vsr sendt fra Oslo, i går fikk jeg noe bestilt på ebay 6.12 også
Jupp, sendte de Mail mem fikk ikke svar, sendte meld på fb og fikk svar om at de skulle sjekke flr i dag å så ble det stille..

I dag og i morgen igjen før juleferie fra bhg, og nå kom mailen om at det er flere tilfeller av omgangssyka i bhg, de oppfordrer alle til 48t regel og god hygiene. Fristende å ringe syk fra jobb og ta ungen fri for tidlig, helt typisk om vi får den dritten i hus til jul!
Den var kjip :(

Har fått handlet inn det siste til jul av mat, godter og nesten alt av drikke (var et par typer brus jeg glemte etter hva eldste påpekte)
Kjøpt juletre
Hatt 3 nestenulykker med bilen - fader å glatt det er.
Har fremdeles rundt 38 i feber

Pålegget jeg skulle lage i dag, og pyntingen av oreokonfekten er utsatt

Åhh, ikke pakket en eneste gave. Ikke lagd brente mandler. Ikke gjort noe annet enn å se to episoder snøfall egentlig.

Her er også alle pakkene uinnpakket.
Mangler å lage pålegg og pynte konfekt.
Har vell sett 4-5 halve episoder med snøfall :p
Jeg ser det med ungene.

Det er bare det at jeg skal gi bort de brente mandlene i gaver som skal byttes i moegen ettermiddag. Derfor skulle jeg og ungene pakke gaver, og jeg skulle lage brente mandler.

Back
Topp