Jubletråd

Var på tul for andre gang idag, og skulle egentlig være 12+0, men ble målt til 12+3! Har delt nyheten med flere idag, sammen med bilde <3
Har hatt få symptomer så ble veldig glad for å se en sprellende liten baby med bankende hjerte, frisk og fin <3

Godt å høre alt er bra :Heartredingenting er bedre enn det!
 
Jubler for at jeg akkurat fikk vite at en venninne har termin bare 2 uker etter meg! Veldig gøy at vi kan ta denne reisen sammen ❤️
 
Vært på ny TUL i dag! Alt sto bra til! Vi har sagt det til barna, og nå er plana at de skal ha på seg t-skjorter med «storesøster» og «storebror» på, og så kjører vi til besteforeldra etterpå :)
 
Jubler over at jeg endelig kjenner livmor når jeg ligger på ryggen. Den ligger rett under navelen og kjenner den veldig godt med full blære og litt med tom blære. Men det er nå helt hardt nederst på magen så kjenner den der hele tiden. Er andre gangs, men enn så lenge har jeg ikke fått noe mage enda. Har også litt mer fett på magen denne runden, så tar nok litt med tid før gravidbulken vises :) Er nå 13+3 :)
 
Jubler for 12 fullgåtte uker og at alt så bra ut på ultralyden i dag ❤️ En aktiv liten baby uten noen synlige avvik ❤️
Jubler for at vi endelig kan dele nyheten med alle og at vi kan begynne så smått å innrede babyrom. En skikkelig milepæl er endelig nådd! :D
 
Jubler over at jeg endelig kjenner livmor når jeg ligger på ryggen. Den ligger rett under navelen og kjenner den veldig godt med full blære og litt med tom blære. Men det er nå helt hardt nederst på magen så kjenner den der hele tiden. Er andre gangs, men enn så lenge har jeg ikke fått noe mage enda. Har også litt mer fett på magen denne runden, så tar nok litt med tid før gravidbulken vises :) Er nå 13+3 :)
Jeg har prøvd iherdig å finne livmoren, men får det ikke til. Hvordan gjør du det?
 
Jubler for 12+0, for time til oul 23.september og for at vi endelig har funnet et hus vi vil by på :D
 
14+3. fikk se en fin, sovende baby på ultralyd hos legen i dag. Kunne ikke se kjønnet fordi h*n lå litt krøkkete. Veldig fint å se at alt så bra ut. 138 slag per minutt sovende. Spent på om det blir enda en gutt eller ei jente:)
 
Jeg har prøvd iherdig å finne livmoren, men får det ikke til. Hvordan gjør du det?

jeg gjør det på morgning med full blære, ligger helt flatt på ryggen og trekker inn magen så godt jeg klarer og legger hånden min på magen mellom navnle og trusekant, og kjenner da en kul som er hard. Den kulen er ikke der når jeg ikke er gravid. Men når jeg var førstegangs kjente jeg den ikke før jeg var 19 uker. med tom blære kjenner jeg bare ved å trykke forsiktig ned og kjenner det er helt hardt :)
 
Jeg har prøvd iherdig å finne livmoren, men får det ikke til. Hvordan gjør du det?
Jeg kjenner heller ikke min, og er andregangs... forrige gang kjente jeg den i løpet av uke 12, men nå gjør jeg ikke det. Litt mer fett på magen, kanskje :p
 
Jeg kjenner heller ikke min, og er andregangs... forrige gang kjente jeg den i løpet av uke 12, men nå gjør jeg ikke det. Litt mer fett på magen, kanskje :p
Annengangs her også og litt ekstra med fett nederst på magen. Kan nok fort være det! Men følte jeg kunne kjenne noe litt hardere og rundt nederst i dag tidlig, skal prøve igjen i morgen :hilarious:
 
Kjente bevegelse fra babyen i ettermiddag :-D veldig koselig <3 Er tredjegangs så jeg er helt sikker på at det var det jeg kjente :) 14+4 i dag. Kjente det i uke 15 sist, og i uke 15-16 både utenpå (mannen min) og inni med førstemann.
 
:dance011
jeg gjør det på morgning med full blære, ligger helt flatt på ryggen og trekker inn magen så godt jeg klarer og legger hånden min på magen mellom navnle og trusekant, og kjenner da en kul som er hard. Den kulen er ikke der når jeg ikke er gravid. Men når jeg var førstegangs kjente jeg den ikke før jeg var 19 uker. med tom blære kjenner jeg bare ved å trykke forsiktig ned og kjenner det er helt hardt :)
Prøvde med full blære og da kjente jeg noe veldig tydelig og dette er ikke blæra? :bookworm::smiley-bounce022
 
Back
Topp