Jubletråd

Jubler for 11+0 i dag, og bare en liiiiten uke til jeg bikker den magiske grensen. Jubler også over at det nå er aktivitet på april-gruppen. Da føles det ikke ut som at vi er så ferske gravide lenger :D
 
Jubler over at jeg har vært på første svangerskapskontroll, og legen plutselig dro fram ultralyd apparat. Jeg har sett babyen vår i dag! :Heartred
 
Var på ultralyd i går og så en sprell levende baby som ble målt til 12+2 :Heartred
Fikk fortalt nyheten til barna og nærmeste familie i går, så nå føles alt mye mer virkelig :Heartred
Fikk også endelig tatt mot til meg å fortelle det til sjefen, og det gikk veldig bra! Føler meg hundre kilo lettere nå!
OG det er bare 3 dager til ferie :D
 
Jubler over at jeg endelig straks er hjemme etter alt for lang ferie!!
Gleder meg til å være sur, sliten og oppblåst i eget hjem
 
Jubler for bankende hjerte på TUL idag! :Heartred Har vært veldig bekymra denne uka, siden jeg har hatt blødninger...
 
Jubler for at jeg tilbake på jobb en uke før alle andre (jobber hjemmefra som språkvasker/korrektur) og at jeg kan jobbe i mitt eget tempo uten noe mas og mailer og stress :p Også litt deilig at storebror er i barnehagen i dag, det har vært litt slitsomt å underholde ham hele dagen når jeg er så kvalm og sliten.
Dessuten striregner det, så føler ikke jeg går glipp av noe morsomt mens jeg jobber :D
 
12+0 i dag, og det ble feiret med at jeg ikke var så oppblåst og kunne bruke en bukse og faktisk få den igjen. Små gleder!
 
Jubler over at det er SOL i Trøndelag i dag! :D
 
Jubler for litt regn og kaldere vær.. hurra for litt bedre nattesøvn, endelig! :bag:
 
Vi venter ei litta jente! :love7:Heartbigred
Var på vår andre ultralyd i dag, og gynekologen var ganske sikker på at det var en liten jente. I utgangspunktet var jeg 13+4 i forhold til siste mens. Men ut ifra dagens time ble jeg satt tilbake til 13 + 0.

Var litt usikker på hvordan denne ultralyden ble da jeg ikke har hørt om Martin Sørensen, hos Femini på Jessheim. Men må bare si jeg er positivt overrasket, møtte en utrolig hyggelig voksen mann, fikk meg til å slappe av og han var utrolig flink til å fortelle alt som var på skjermen. Alt om indre organer, hjerteklaffer og i det hele tatt alt som var i grunn.

Har vært hos Martin Lundring på Spesialsenteret for kvinner på Jessheim før, han har alltid fått mye skryt. Men må si at Martin Sørensen ikke var noe dårligere iallefall:) Fikk time ganske raskt også :)
 
Vi venter ei litta jente! :love7:Heartbigred
Var på vår andre ultralyd i dag, og gynekologen var ganske sikker på at det var en liten jente. I utgangspunktet var jeg 13+4 i forhold til siste mens. Men ut ifra dagens time ble jeg satt tilbake til 13 + 0.

Var litt usikker på hvordan denne ultralyden ble da jeg ikke har hørt om Martin Sørensen, hos Femini på Jessheim. Men må bare si jeg er positivt overrasket, møtte en utrolig hyggelig voksen mann, fikk meg til å slappe av og han var utrolig flink til å fortelle alt som var på skjermen. Alt om indre organer, hjerteklaffer og i det hele tatt alt som var i grunn.

Har vært hos Martin Lundring på Spesialsenteret for kvinner på Jessheim før, han har alltid fått mye skryt. Men må si at Martin Sørensen ikke var noe dårligere iallefall:) Fikk time ganske raskt også :)
Åå så bra! Det er så godt når det går den veien, at man blir positivt overrasket! Og at man føler seg trygg og ivaretatt, det er så viktig:) og nå ble jeg litt optimistisk, for da er det jo mulig at vi også får vite kjønnet på ultralyd på lørdag, da jeg enten er 14+1 eller 13+5 :smiley-angelic001
 
Åå så bra! Det er så godt når det går den veien, at man blir positivt overrasket! Og at man føler seg trygg og ivaretatt, det er så viktig:) og nå ble jeg litt optimistisk, for da er det jo mulig at vi også får vite kjønnet på ultralyd på lørdag, da jeg enten er 14+1 eller 13+5 :smiley-angelic001

Ja, det var en lettelse at han var flinkere enn hva jeg trodde. Virket iallefall veldig dyktig i faget sitt☺️

Blir spennende på lørdag for din del, krysser fingrene for at dere får en liten gladnyhet :D
 
Var på tul for andre gang idag, og skulle egentlig være 12+0, men ble målt til 12+3! Har delt nyheten med flere idag, sammen med bilde <3
Har hatt få symptomer så ble veldig glad for å se en sprellende liten baby med bankende hjerte, frisk og fin <3
 
Ja, det var en lettelse at han var flinkere enn hva jeg trodde. Virket iallefall veldig dyktig i faget sitt☺️

Blir spennende på lørdag for din del, krysser fingrene for at dere får en liten gladnyhet :D
Tusen takk for det, håper alt er bra med lille:Heartred
 
Var på tul for andre gang idag, og skulle egentlig være 12+0, men ble målt til 12+3! Har delt nyheten med flere idag, sammen med bilde <3
Har hatt få symptomer så ble veldig glad for å se en sprellende liten baby med bankende hjerte, frisk og fin <3
Så bra! :Heartred:Heartred
 
Back
Topp