NyMammis88
Andre møte med forumet
12 ukers milepæl i dag!! ❤❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så bra! Det er så godt når det går den veien, at man blir positivt overrasket! Og at man føler seg trygg og ivaretatt, det er så viktig og nå ble jeg litt optimistisk, for da er det jo mulig at vi også får vite kjønnet på ultralyd på lørdag, da jeg enten er 14+1 eller 13+5Vi venter ei litta jente! 
Var på vår andre ultralyd i dag, og gynekologen var ganske sikker på at det var en liten jente. I utgangspunktet var jeg 13+4 i forhold til siste mens. Men ut ifra dagens time ble jeg satt tilbake til 13 + 0.
Var litt usikker på hvordan denne ultralyden ble da jeg ikke har hørt om Martin Sørensen, hos Femini på Jessheim. Men må bare si jeg er positivt overrasket, møtte en utrolig hyggelig voksen mann, fikk meg til å slappe av og han var utrolig flink til å fortelle alt som var på skjermen. Alt om indre organer, hjerteklaffer og i det hele tatt alt som var i grunn.
Har vært hos Martin Lundring på Spesialsenteret for kvinner på Jessheim før, han har alltid fått mye skryt. Men må si at Martin Sørensen ikke var noe dårligere iallefall Fikk time ganske raskt også
Åå så bra! Det er så godt når det går den veien, at man blir positivt overrasket! Og at man føler seg trygg og ivaretatt, det er så viktig og nå ble jeg litt optimistisk, for da er det jo mulig at vi også får vite kjønnet på ultralyd på lørdag, da jeg enten er 14+1 eller 13+5
Tusen takk for det, håper alt er bra med lilleJa, det var en lettelse at han var flinkere enn hva jeg trodde. Virket iallefall veldig dyktig i faget sitt
Blir spennende på lørdag for din del, krysser fingrene for at dere får en liten gladnyhet
Så bra!Var på tul for andre gang idag, og skulle egentlig være 12+0, men ble målt til 12+3! Har delt nyheten med flere idag, sammen med bilde <3
Har hatt få symptomer så ble veldig glad for å se en sprellende liten baby med bankende hjerte, frisk og fin <3