Jubletråd

Jubler for positiv test. Begynte å gråteeeee. Mannen sa hallo hvorfor gråter du. Æ bare æ tror ikke mine øyner hehe. For jeg har mistet SA og en senabort MA. Begge ifjor. Endelig ble jeg gravid igjen. Tok testen syklusdag 25 kl 00:00 :D. Var 10-11dpo.
94F6E102-CF56-4285-A978-10B4DC2B9C24.jpeg

Har masse tester igjen men ba mannen skjule de slik at jeg ikke tester mer for da blir jeg bare stresset :D
 
Jubler for at jeg fikk 2-3 på digital i dag, 4+2 mulig 4+3. Siste digitale ryker neste uke, og forhåpentligvis får jeg da 3+ :) Da må jeg si meg fornøyd med all testingen og styret med å sammenligninge styrke på streker (jeg er håpløs) :D

IMG_20200610_120905.jpg
 
Jubler for at jeg fikk 2-3 på digital i dag, 4+2 mulig 4+3. Siste digitale ryker neste uke, og forhåpentligvis får jeg da 3+ :) Da må jeg si meg fornøyd med all testingen og styret med å sammenligninge styrke på streker (jeg er håpløs) :D

Vis vedlegget 328532
Så spennende. Gratulerer masse❤️❤️❤️ Er 4+3 idag og❣️
 
Jubler fordi jeg nå er 6 uker på vei - og lengre enn da jeg mistet i SA :Heartred
 
Jubler for 5+0
 
Oi, hvordan finner man ut det?
Tok blodprøve hos legen.

Ikke noe man skal trenge å bekymre seg for om man ikke har katt eller har utsatt seg for annen smitterisiko.
Så lenge man holder seg unna kattekassen og ikke graver i jord der katter har bæsja og følger kostholdsrådene skal det gå bra :happy:
 
Jubler for teststrek som er sterkere enn kontrollstrek. Er 4+4 idag, tenker å svi av siste digitale på søndag :)

Jubler for sol, varme, deilig lunsj på kafé før jobb. Jubler for foreløpig lite kvalme. Jubler for mine nydelige barn, og gleder meg over at jeg etterhvert kan fortelle dem om vår bittelille hemmelighet :Heartpink
 
Heldiggris! Det betyr at du ikke trenger å stresse over de matvarene?
Godt spørsmål!
Kanskje ikke, men da må man begynne å sortere ut hva som er for toxoplasmose og hva som er for listeria, og det er jeg ikke trygg på. Så jeg forholder meg til de likevel. Men trenger ikke å bekymre meg for dumme ting jeg har gjort til nå i svangerskapet som kunne gitt smitte :)
 
:smiley-bounce016
1B8CADF8-335F-4644-BD63-F2C52B62C919.jpeg

Takker Gud for en økning.

Jubler for 3+ uker digital
Jubler for 4+5 idag (passert 4+4, dagen jeg mistet første gang)

Gjenstår å juble over TUL og når jeg har passert uke 13-14(tidligere MA).:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Jeg jubler for en så liten ting som at jeg kom meg igjennom å faste før jeg skulle ta blodprøve i dag, uten å bli kvalm fordi jeg ikke fikk spise fra morgenen. Hadde gruet meg så fælt, men det gikk helt fint :D
 
Back
Topp