Jubletråd

Gressløken

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Augustbarna2024
Her kan vi juble og glede oss over små og store gleder fremover :happy093 :Heartbigred


Jubler over at det snart er helg og det er meldt nydelig vær :glasses9 Satser på å få litt sol på kroppen etter vinterdvalen :cheers:Heartred
 
Jubler over at det endelig klaffet i pp8, at det straks er helg, og at det er meldt knallvær. Livet smiler!:wav
 
Det er freeedag og solen skinner :smiley-bounce016 Ha en fin helg alle sammen :happy::smiley-bounce015 Mannen er bortreist så jeg skal nyte alene-helg, er litt greit innimellom det og :happy:
 
Jeg jubler i dag for at jeg har vært hos fastlege og målt HCG, blodtrykk, urinprøve, og fått henvisning til fødesykehus. Er bare 3+6, men har risikosvangerskap pga diabetes type 1, så her går det fort i svingene :D
 
Jubler for 3+ på testen i dag :smiley-bounce016
 
Jubler for 3+ på digital idag og at jeg er forbi kjemisk grensen
 
Hvor mange dpo? :love7 Har en digital jeg sparer til jeg forhåpentligvis får 3+
4+6 i dag! Overrasket over at den kom så tidlig - testet egentlig bare for å se etter stigning fra den jeg tok for 4 dager siden.
 
Jubler for 5+0 og over kjemisk-grensa!
 
Jeg jubler i dag også jeg. Er forbi ikm. 4+0 i dag (har kun 12 dagers lutealfase). Og 2-3 på digital CB :D og sola skinner.
 
Hva er kjemisk-grensa?
Frem til 5+0 blir svangerskapet kalt «kjemisk» dersom man er uheldig og mister. Det kalles da kjemisk fordi det er så tidlig at eneste måten å påvise svangerskapet på er blodprøver eller urin (altså at man ser ingenting på ultralyd).

en sånn sa «teller» ofte mindre i helsevesenet fordi det skjer så tidlig.
 
Jubler for 5+1 og at hjertet begynner å slå i dag!
 
Frem til 5+0 blir svangerskapet kalt «kjemisk» dersom man er uheldig og mister. Det kalles da kjemisk fordi det er så tidlig at eneste måten å påvise svangerskapet på er blodprøver eller urin (altså at man ser ingenting på ultralyd).

en sånn sa «teller» ofte mindre i helsevesenet fordi det skjer så tidlig.

ÅÅå, ja da forstår jeg :happy: Takk for utfyllende svar :happy:
 
Jubler for endelig 2+3 på digitaltest :love7 4+2 i dag :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20200601_082125.jpg
    IMG_20200601_082125.jpg
    14,7 KB · Visninger: 7
Back
Topp