Jubletråd

Jeg jubler over at PP6 endte med positive tester med stigning! :dance008

Har ikke kommet til IKM enda, men jeg våger likevel å håpe at dette går veien! Er 3+4, og skulle begynt å spotte nå i en vanlig syklus. Men det er det foreløpig ingen tegn til! :happy093
 

Vedlegg

  • IMG_20200601_121541.jpg
    IMG_20200601_121541.jpg
    27,3 KB · Visninger: 15
Jeg jubler over at PP6 endte med positive tester med stigning! :dance008

Har ikke kommet til IKM enda, men jeg våger likevel å håpe at dette går veien! Er 3+4, og skulle begynt å spotte nå i en vanlig syklus. Men det er det foreløpig ingen tegn til! :happy093
Gratulerer og velkommen! :love7
 
Jubler for at testene blir sterkere, og for at jeg er GRAVID!!!!!!! Har lyst å hyle det ut, men foreløpig er det kun meg og mannen som vet.


:wav
 
Jeg jubler over at PP6 endte med positive tester med stigning! :dance008

Har ikke kommet til IKM enda, men jeg våger likevel å håpe at dette går veien! Er 3+4, og skulle begynt å spotte nå i en vanlig syklus. Men det er det foreløpig ingen tegn til! :happy093


Så kjekt at du er med her også! Tenk at den streken jeg så faktisk var en ekte babystrek! Gøy!

:wav
 
Så kjekt at du er med her også! Tenk at den streken jeg så faktisk var en ekte babystrek! Gøy!

:wav
Du har jo streksyn av en annen verden, jeg bøyer meg i støvet! :hilarious:

Det som er ekstra gøy er at jeg la merke til deg på prøverforumet når jeg begynte der før jul, og fikk en følelse av at vi skulle havne på samme terminforum! :joyful:
 
Du har jo streksyn av en annen verden, jeg bøyer meg i støvet! :hilarious:

Det som er ekstra gøy er at jeg la merke til deg på prøverforumet når jeg begynte der før jul, og fikk en følelse av at vi skulle havne på samme terminforum! :joyful:

Nei så morsomt! Av og til er det noe med den magefølelsen altså:D
 
3+5, strekene blir bare sterkere, været er nydelig og jeg har en hel formiddag for meg selv før jeg skal på jobb. Da blir det topptur med dyret:D Og dere? Jeg er GRAVIIID:nailbiting::D:p:smiley-angelic001

:wav
 
Sola skinner, jeg er 3+6 i dag, skal ta blodprøve i morgen og har kjøpt meg gravidjournal som jeg skal begynne å fylle ut! DET har jeg gledet meg lenge til :happy:
 
Jubler over at jeg er 5 uker i morgen og at i dag har jeg gjort to veldig skumle ting som har tatt 2+ år å få meg til å gjøre, føler meg så lettet og glad!
 
Jubler for 5+1 idag, og at hjerte forhåpentlig starter å slå!
Jubler også for at huset er rent, og 1 åringen sov til 0700 idag :joyful::joyful:
 
Jubler for 5+1 og at hjertet starter å slå i dag:Heartred
 
Hvir
Sola skinner, jeg er 3+6 i dag, skal ta blodprøve i morgen og har kjøpt meg gravidjournal som jeg skal begynne å fylle ut! DET har jeg gledet meg lenge til :happy:
Hvorfor er du uenig i den lykkeli35? :sorry:
 
Jubler for positiv digital test! 1-2 uker :D
 
Back
Topp