Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer og velkommen!Jeg jubler over at PP6 endte med positive tester med stigning!
Har ikke kommet til IKM enda, men jeg våger likevel å håpe at dette går veien! Er 3+4, og skulle begynt å spotte nå i en vanlig syklus. Men det er det foreløpig ingen tegn til!
Tusen takk!Gratulerer og velkommen!
Jeg jubler over at PP6 endte med positive tester med stigning!
Har ikke kommet til IKM enda, men jeg våger likevel å håpe at dette går veien! Er 3+4, og skulle begynt å spotte nå i en vanlig syklus. Men det er det foreløpig ingen tegn til!
Du har jo streksyn av en annen verden, jeg bøyer meg i støvet!Så kjekt at du er med her også! Tenk at den streken jeg så faktisk var en ekte babystrek! Gøy!
Du har jo streksyn av en annen verden, jeg bøyer meg i støvet!
Det som er ekstra gøy er at jeg la merke til deg på prøverforumet når jeg begynte der før jul, og fikk en følelse av at vi skulle havne på samme terminforum!
Det er stort. Jubler med deg jeg kommer dit på søndagJubler for 5+1 og at hjertet starter å slå i dag
Jeg skulle akkurat skrive det samme. Hurra for oss!Jubler for 5+0 i dag og 3+ på digitaltest
Hvorfor er du uenig i den lykkeli35?Sola skinner, jeg er 3+6 i dag, skal ta blodprøve i morgen og har kjøpt meg gravidjournal som jeg skal begynne å fylle ut! DET har jeg gledet meg lenge til