Jubletråd

Jubler for at jeg har hatt den første dagen på lenge hvor jeg har fungert noenlunde som normalt, lite uggenhet/kvalme og følt meg nokså pigg :) Vet ikke om det har noe å gjøre med kvalme-armbåndene jeg kjøpte på apoteket, men lov å håpe de har hatt effekt :happy:
 
Jubler over at reaksjonsknappene under innleggene her på bv har blitt større sånn at det er lettere å treffe riktig :hilarious:
 
Jubler for at jeg endelig har hatt positiv test etter 8 PP. Er bare 12 DPO men så stigning fra i går til i dag på babyplan sine tidligtester. Av en eller annen grunn tror jeg ikke helt på det enda. Skal ta en digital i morgen, kanskje jeg trenger å se at det faktisk står «Gravid» ..?
Noen andre som føler det samme?
 
Jeg tar en liten jubel for ungdommen nå til dags! Var på jobbfest i helgen, og vår 19-årige assistent ville ha meg med på tequilashots. Jeg smilte og sa nei, han smilte og sa ok. Ingen sure miner, ingen diskusjon, ingen drikkepress. Jeg er fortsatt i sjokk :joyful:
 
Jubler for at jeg endelig har hatt positiv test etter 8 PP. Er bare 12 DPO men så stigning fra i går til i dag på babyplan sine tidligtester. Av en eller annen grunn tror jeg ikke helt på det enda. Skal ta en digital i morgen, kanskje jeg trenger å se at det faktisk står «Gravid» ..?
Noen andre som føler det samme?
Gratulerer såååå mye og velkommen til oss♥️♥️♥️
 
Jubler for 6+0 i morgen, fint vær, hjemmekontor som gjør det mulig å sleike litt sol innimellom og kvalitetstid med nær familie som jeg ikke har sett på lenge. Gleder meg sånn til å fortelle de om vår lille hemmelighet om noen uker, som nå er på størrelse med ei blåbær :Heartred
 
Jubler for at jeg hadde nok energi til å gå 5 km i kveld. Ikke klart å bevege meg siden fredag. Kvalmen har også holdt seg unna i dag. For en bra dag!
 
Jubler for at det bare er 7 dager igjen til TUL! Er så spent og nervøs og tusen følelser på en gang. Håper det ligger på riktig plass og at hjertet slår. Håper mest at det er en, men det lurer en følelse om to, sikkert fordi mange tuller med det og fordi jeg i noen svake øyeblikk tenker det hadde vært koselig. Vel, koselig helt til jeg tenker på risikoen, på strevet og ikke minst på hvordan i alle dager vi skal strekke til vesla vi allerede har om det kommer to babyer på en gang!:wideyed: Bare tanken river i mammahjertet:Heartred
 
Jubler over å ha hatt en hel dag uten kvalme! Har gått 8 km, og hatt en veldig fin dag.
 
Vi har kjøpt oss enebolig! Huset baby skal komme hjem til! Griner når jeg tenker på det:Heartred
 
Jubelrop fra oss! 8 uker idag, og har fått finansieringsbevis sånn at vi rekker å kjøpe vår første bolig før vi blir 1 til :happy::Heartpink
 
Jubler for at jeg var 7+0 på lørdag og glemte å juble da pluss at jeg bare har lyst til å juble før TUL i morgen som jeg gruer meg til!
 
Jubler for at det snaaaaart er helg!! Og for at...ja...det er snart helg!!!:smiley-angelic006
 
Jubler for å ha slått min personlige rekord i svangerskapslengde!
For første gang fikk vi se liv i den lille i uke 9+1 :smiley-bounce015
 
Jubler for 12+1 og for at jeg skal på ny ultralyd neste fredag :p
 
Back
Topp