Jubletråd

Jubler for at Duo test gikk fint, svært lav sjans for trisomier og fin liten baby på ultralyd. Målt til 12+4 som stemmer 100% med hvor langt jeg er på vei :)
 
Jeg kjenner heller ikke min, og er andregangs... forrige gang kjente jeg den i løpet av uke 12, men nå gjør jeg ikke det. Litt mer fett på magen, kanskje :p
Jeg har også litt mer fett på magen denne gang, forrige gang var jeg helt flat og kjente ikke noe kul før rundt uke 19. Denne gangen vet jeg jo hvordan det kjennes, og nå er jeg uke 14+1 og kjenner det tydelig. Markant kul under fettkulen, haha. Men når jeg reiser meg opp er det jo kun fettkulen som synes da + oppblåst herifra til 7 svangerskapsmnd...
 
Når man er så heldig og får alt dette!:woot: Alt er i str 50/56 og jeg har kun handlet ett sett med klær i 50, for det er vel ikke mange dager/uker bebis bruker str 50. Masse ullklær her også. Så dette var helt supert:wav
 

Vedlegg

  • FB42599C-6F38-47AF-B4A6-08D6BA5861AE.jpeg
    FB42599C-6F38-47AF-B4A6-08D6BA5861AE.jpeg
    50,8 KB · Visninger: 31
Når man er så heldig og får alt dette!:woot: Alt er i str 50/56 og jeg har kun handlet ett sett med klær i 50, for det er vel ikke mange dager/uker bebis bruker str 50. Masse ullklær her også. Så dette var helt supert:wav
Herlig :happy: Min bebis var så stor sist at vi brukte såvidt 56 før vi måtte opp på 62 :hilarious: aldri 50..
 
Var på tul idag, å fikk bekreftet termin i slutten av feb. Så da slenger jeg med dere her :)
 
Jubler for tydelige bevegelser og sprell i magen :Heartred endelig fortalt sjefen og ei annen på jobb om graviditeten :) føles bra å kjenne at det er liv!
 
ANDRE DAGEN UTEN KVALME!!!!!! herregud for en glede! Føler meg som et nytt menneske! Har hatt intens kvalme hele døgnet fra uke 6-15, gått på kvalmestillende fra uke 8, men det har ikke tatt kvalmen bort!! HÅÅÅÅÅÅPER dette varer!!!!
 
Det er så mye aktivitet i magen fra lillegutt :love017 Kjent bevegelse i 3-4 uker, nå siste uken har jeg også kunnet se det på utsiden. Mannen fikk også kjent spark i dag for første gang :love2 Bikket midnatt, så 20+3 nå :smug: Får en til å fokusere mindre på diverse ubehag som har dukket opp siste tiden :happy: Synes det er en spennende tid av graviditeten nå :shy:
 
Jeg trodde kanskje jeg kjente baby i går, er bare 17+3, hm. En liten "fiskehale" på venstre side! Har ikke kjent noe siden, men blir veldig spennende fremover :D
 
Fikk spørsmål om å komme inn på enda en ultralyd idag. De har jordmorstudent som skulle øve seg på ultralyd! Topp for meg å se lillegutt igjen, og dette var nesten det første bilde vi fikk:Heartblue
 

Vedlegg

  • 9A07E2B1-70CC-4B24-9BF6-10FCA90C1E9F.jpeg
    9A07E2B1-70CC-4B24-9BF6-10FCA90C1E9F.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 19
min første brukte 50 og 56 i syv uker :) Var 49 da han ble født. så det er nok forskjell på babyene.. har mye med kroppsfasong å gjøre tror jeg.

Kroppsfasong har nok mye å si, ja. Vår var 48 cm da han ble født, men var tynn, veide bare 2,3 kg da vi fikk ham med oss hjem :s (selv om han ikke var prematur). Vi måtte faktisk kjøpe prematurklær til ham, for han druknet i str 50.. Tror han var nærmere 4 mnd før han begynte å bruke str 56 (!).
 
Back
Topp