Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk innvilget igangsetting senest uke 38 i dag Både skummelt og en lettelse på en gang. Men godt å ha en sluttdato på alle disse smertene, nå er det maks 7 uker igjen!
Tusen takk! Ja, det er godt å vite dato, samtidig hadde jeg lyst til å oppleve at kroppen selv starter fødselen denne gangen. Men jeg har ikke helse til å gå gravid stort lenger, så da må det bare bli sånnSå deilig å ha en dato men skjønner det vil være litt nervepirrende også. Masse lykke til, disse ukene kommer til å gå raskt!
Hurra! Kjente du at han hadde snudd seg, eller kom det som en overraskelse?Jeg juuubler i dag Var på jordmorskontroll (alt var fint), så skulle jordmor sjekke leie for han har ligget i seteleie hele veien, men nå har han jammen snudd seg for egen maskin Im so happy! Hadde sett så mørkt på hele prosessen med snuing osv. Nå bør han legge seg til rette der
Så bra! DeiligJeg juuubler i dag Var på jordmorskontroll (alt var fint), så skulle jordmor sjekke leie for han har ligget i seteleie hele veien, men nå har han jammen snudd seg for egen maskin Im so happy! Hadde sett så mørkt på hele prosessen med snuing osv. Nå bør han legge seg til rette der
Kom veldig brått på Har forberedt meg mye mentalt på hele prosessen med snuing og innstilt meg på pks så nå må jeg stille om hode. Har ikke kjent at han har snudd seg, men når jeg tenker meg om har jeg kjent bråere bevegelser de siste dagene. Og er mye oftere på do, asså mer press på blæraHurra! Kjente du at han hadde snudd seg, eller kom det som en overraskelse?