Jubeltråden

Jubler for vel overstått første time hos jordmor. Det er hun samme som fulgte forrige svangerskap og hun er et nydelig menneske. Forrige graviditet var der corona og avstand hele veien, så i dag fikk jeg den største klemmen og det var så fint ❤️

Fått svar på siste blodprøve, god økning fra forrige. HCG på 14000 nå :Heartred
Det var veldig godt å høre ❤️ hva skjedde med UL, tror de at du er kortere på vei enn først antatt?

Det var veldig godt å høre ❤️ hva skjedde med UL, tror de at du er kortere på vei enn først antatt?
Nei, HCG er høyt innenfor det jeg er antatt, og jeg testet positivt på ikke sensitiv og digital 1 uke etter eggløsning, men jeg har bakovervendt livmor, og har ved hvert svangerskap blitt satt tilbake, eller fått beskjed om at utviklingen må ha stoppet. Men sønnen min ble født, og var over 40%(!!) større enn de målte han til dagen før, og har også mistet 2 som var mye større og mer utviklet enn de har sagt på U.L, så det er noe som ikke helt stemmer med meg og ultralyder.

Nei, HCG er høyt innenfor det jeg er antatt, og jeg testet positivt på ikke sensitiv og digital 1 uke etter eggløsning, men jeg har bakovervendt livmor, og har ved hvert svangerskap blitt satt tilbake, eller fått beskjed om at utviklingen må ha stoppet. Men sønnen min ble født, og var over 40%(!!) større enn de målte han til dagen før, og har også mistet 2 som var mye større og mer utviklet enn de har sagt på U.L, så det er noe som ikke helt stemmer med meg og ultralyder.
Oi, så interessant. Skremmende for deg å få unødvendig mange negative beskjeder da, det er ikke bra :( har bakovervendt livmor selv, men ikke hatt problemer med UL. Når er neste UL? Håper på gode nyheter da ❤️

Jeg har også bakovervendt livmor og fått høre det samme, at bildene ofte blir mindre enn vanlig! :joyful: Så interessant at dette har skjedd med deg tidligere også! Kanskje den er ekstra bakovervendt :shy:

Oi, så interessant. Skremmende for deg å få unødvendig mange negative beskjeder da, det er ikke bra :( har bakovervendt livmor selv, men ikke hatt problemer med UL. Når er neste UL? Håper på gode nyheter da ❤️
Tilbud om ny om 2 uker, men vurderer nå å vente til jeg er over 12 uker faktisk. Klarer ikke helt å stole på tidligtidlig UL nå. Har vært nervevrak de andre svangerskapene pga det, så nå vil jeg bare la det gå sin gang om jeg får til å vente.:Heartred
Jeg har også bakovervendt livmor og fått høre det samme, at bildene ofte blir mindre enn vanlig! :joyful: Så interessant at dette har skjedd med deg tidligere også! Kanskje den er ekstra bakovervendt :shy:
Ja, jeg mistenker det. Det blir nevnt på undersøkelser i hvert fall. :hilarious:
Kjente ikke spark før jeg var over 24 uker sist, og magen poppet ikke frem før uke 28. :eek:

Fortsatt gravid 4+2, og jubler over at jeg slapper mer av og motsto testelysten i går kveld :Heartpink
Skal klare å la være å ta flere tester enn de to jeg tok 14dpo

HCG stiger solid enda :Heartred
Har bestilt gravidklær i dag, for jeg har lagt på meg fort:hilarious::hilarious:

Jubler for fantastisk resultat på hCG prøven i dag ❤️
20dpo: 2585

Forrige svangerskap som endte i MA/B.O.:
17dpo: 419
19dpo: 754
21dpo: 1449

Gleder meg til neste blodprøve på torsdag!

Hvor kjøper dere gravidklær? Synes mye av gravidklærne ser så kjipe ut. Tar gjerne imot tips!
Lurer også på dette!
Føler jeg gikk i gravid-klær fella sist gang, men syns det er så mange influensere som kler seg så fint. Det må da være mulig for folk med normalt budsjett å finne lignende?

Lurer også på dette!
Føler jeg gikk i gravid-klær fella sist gang, men syns det er så mange influensere som kler seg så fint. Det må da være mulig for folk med normalt budsjett å finne lignende?
Mange ser smashing ut ja! Det hjelper å føle seg litt fin når formen ikke er topp, og når kroppen endrer seg. Jeg har sett at Vero Moda har en egen serie som heter Maternity. Skal sjekke ut den. Også blir det treningstights fra Aimn. Kunne tenkt meg noen fine bukser og gensere til hverdags☺️

Back
Topp