Jubeltråden

Har bestilt fra Vero Moda, håper det er bra, for har bestilt klær for 3000 :hilarious:

Jeg gikk forresten inn og så litt, der hadde de jo faktisk mye fint!!

Har bestilt fra Vero Moda, håper det er bra, for har bestilt klær for 3000 :hilarious:
Veldig fornøyd med genserne derfra, de er lange og stretchy

Ellers elsker jeg Seraphine for litt penere tøy :woot: Men er ganske dyrt :smiley-ashamed004

Såå fine ting!! Jeg levde i kjoler forrige svangerskap, men så fikk jeg ikke ordentlig mage før jeg var typ 30 uker..... Nå har jeg like stor mage som i måned 5 sist :laughing002
Når jeg set tilbake på det, så synes jeg det kanskje var litt lite fargerikt :hilarious: Rosa bruker jeg egentlig aldri, men likte kjolen så godt.

Jobber med en jordmor og fikk kjapt tatt en titt på baby idag! Fint bankende hjerte på skjermen! Men hun trodde nok jeg måtte settes tilbake litt (en uke), men det orker jeg ikke høre på kjenner jeg :hilarious: Er så fælt å gå gravid at det blir for voldsomt å føle jeg skulle gå en uke "ekstra". Så er 7+0 frem til de på TUL sier noe annet!

Jobber med en jordmor og fikk kjapt tatt en titt på baby idag! Fint bankende hjerte på skjermen! Men hun trodde nok jeg måtte settes tilbake litt (en uke), men det orker jeg ikke høre på kjenner jeg :hilarious: Er så fælt å gå gravid at det blir for voldsomt å føle jeg skulle gå en uke "ekstra". Så er 7+0 frem til de på TUL sier noe annet!
Hvordan vil du si kvaliteten på UL apparatet er? Det er store variasjoner, har jeg sett :laughing002

Fått innkalling til OTUL og OUL i dag :D Wow, det ble reelt nå! Måtte svare på noen spørsmål da, er visst en risikofaktor at det er over 10 år siden siste fødsel.:hilarious::hilarious:

Jubler for at jeg kanskje får dra hjem i morgen :woot: hvis blodprøvene er ok og vekta ikke har gått ned kan jeg komme tilbake ukentlig. Og jeg får UL i morgen ❤️ i dag er en bra dag.

Jubler for at jeg kanskje får dra hjem i morgen :woot: hvis blodprøvene er ok og vekta ikke har gått ned kan jeg komme tilbake ukentlig. Og jeg får UL i morgen ❤️ i dag er en bra dag.
Så utrolig gode nyheter, veldig glad på dine vegne :smiley-bounce016

Back
Topp