Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres utrolig krevende ut, veldig dårlig av legene å ikke avklare raskere, den mentale belastningen av uvisshet må ha vært enormLegevakt og fastlege var overbevist om at jeg mistet da jeg var i uke 9 fordi jeg begynte å blø friskt blod i en litt betydelig mengde om man kan si det sånn. Ble dårlig fulgt opp med tydelig beskjed om at det nok hadde gått galt, men ingen informasjon eller klar plan for oppfølging. Tok en hel uke før de henviste meg til UL som viste liv og fant ut hvor blødningen kom fra(men som heldigvis ikke påvirket fosteret). I dag var jeg på tidlig UL på sykehuset, ble flyttet frem 4 dager til 13+2 og har en tilsynelatende frisk og aktiv baby. Endelig kunne jeg slippe opp skuldrene litt og tørre å kjenne på glede etter ett tøft første trimester
så fint med en solskinnshistorie og at legene tok feil Åh takkDet høres utrolig krevende ut, veldig dårlig av legene å ikke avklare raskere, den mentale belastningen av uvisshet må ha vært enormså fint med en solskinnshistorie og at legene tok feil
takk for at du deler!