Jubeltråden

Hva var det? Jeg har slitt med all drikke, selv vann
Relaterer, drikke er ekkelt :grumpy: Men klarte å drikke ett glass i går og to i dag, av sukkerfri cola (rema sin for min del) med masse sitronsaft i :smiley-ashamed004 altså konsentrert sitronsaft fra sånn gul (eller grønn) flaske, ikke saft man blander med vann. Tør ikke drikke mer, redd for å få stygga og være like langt, men alt jeg drikker og holder på er en win.

Jeg jubler fordi jeg er 8+0 i dag, og kjenner livmoren! :Heartpink Så uventet, men jeg lå her på rygg med en del i blæren og kjenner plutselig noe hardt mellom navlen og symfysen. Tenker først at det må være en kjempe bæsj, men jo mer jeg kjente etter jo mer gjenkjennelig var det fra da jeg var gravid med barna mine:Heartpink og det var ikke blæren, den kjente jeg lenger nede og fikk «risse-følelse» når jeg trykket på den.
Var på do og tisset, og nå har den sunket ned igjen, så det er helt klart blæren som hjelper med å dytte den opp.

Nettopp vært på ultralyd og sett en liten luring som sprellet med armer og ben. Trodde jeg var 10+4 i dag, men lille var stor og ble målt til 11 uker. Men som hun sa, det er ikke de beste apparatene så neste ul tul om to uker er når får konkret termin. Jeg er så lettet og så overrasket, for en følelse å se en sprellende mini baby. Har hatt så mye mindre symptomer den siste uken (bortsett fra å må tisse ofte og veldig trøtt). Men kvalmen er nesten borte og puppene mindre igjen. Men legen forsikret meg at det er normalt på denne tiden også. Har ikke fortalt noen om graviditeten enda så det er så deilig å kunne dele med dere. Gleder meg til å lese om flere jubel historier.

Jeg skal juble for min fantastiske fastlege(vikar). Hun tar styringen og ser meg og kvalmen min, og er ikke restriktiv på sykemelding. Var så redd for å måtte argumentere for videre sykemelding, men hun sa bare «nei nei, du skal ikke tenke på noe jobb. Tre uker til med sykemelding, og jeg vil se deg igjen om to uker for å følge med på deg»❤️

Jeg skal juble for min fantastiske fastlege(vikar). Hun tar styringen og ser meg og kvalmen min, og er ikke restriktiv på sykemelding. Var så redd for å måtte argumentere for videre sykemelding, men hun sa bare «nei nei, du skal ikke tenke på noe jobb. Tre uker til med sykemelding, og jeg vil se deg igjen om to uker for å følge med på deg»❤️
For en drøm! Jeg har en fastlege av ‘’graviditet er ingen sykdom’’s typen, og får en uke av gangen. Veldig stressende å skulle måtte be om sykemelding ukentlig, og lite forutsigbart for arbeidsgiver og..,

For en drøm! Jeg har en fastlege av ‘’graviditet er ingen sykdom’’s typen, og får en uke av gangen. Veldig stressende å skulle måtte be om sykemelding ukentlig, og lite forutsigbart for arbeidsgiver og..,
Så forferdelig! Er du sykemeldt pga. kvalme?

Back
Topp