Jubler fordi ultralyd viste en foster i nøyaktig den størrelsen det skal være 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva var det? Jeg har slitt med all drikke, selv vannJubler for at jeg har funnet noe jeg klarer å drikke, som jeg ikke synes er ekkeltDet var på tide
![]()
Relaterer, drikke er ekkeltHva var det? Jeg har slitt med all drikke, selv vann
Men klarte å drikke ett glass i går og to i dag, av sukkerfri cola (rema sin for min del) med masse sitronsaft i
altså konsentrert sitronsaft fra sånn gul (eller grønn) flaske, ikke saft man blander med vann. Tør ikke drikke mer, redd for å få stygga og være like langt, men alt jeg drikker og holder på er en win.Det som funker for meg er å bytte litt mellom svakt blandet bringebærsaft, vann med kullsyre (spesielt med sitron smak) og colaHva var det? Jeg har slitt med all drikke, selv vann
sliter også veldig med å få i meg væske! Føler med dere
nå har jeg akkurat drukket to slurker vann, venter i spenning på om det kommer opp
Så uventet, men jeg lå her på rygg med en del i blæren og kjenner plutselig noe hardt mellom navlen og symfysen. Tenker først at det må være en kjempe bæsj, men jo mer jeg kjente etter jo mer gjenkjennelig var det fra da jeg var gravid med barna mine
og det var ikke blæren, den kjente jeg lenger nede og fikk «risse-følelse» når jeg trykket på den.For en drøm! Jeg har en fastlege av ‘’graviditet er ingen sykdom’’s typen, og får en uke av gangen. Veldig stressende å skulle måtte be om sykemelding ukentlig, og lite forutsigbart for arbeidsgiver og..,Jeg skal juble for min fantastiske fastlege(vikar). Hun tar styringen og ser meg og kvalmen min, og er ikke restriktiv på sykemelding. Var så redd for å måtte argumentere for videre sykemelding, men hun sa bare «nei nei, du skal ikke tenke på noe jobb. Tre uker til med sykemelding, og jeg vil se deg igjen om to uker for å følge med på deg»![]()
Så forferdelig! Er du sykemeldt pga. kvalme?For en drøm! Jeg har en fastlege av ‘’graviditet er ingen sykdom’’s typen, og får en uke av gangen. Veldig stressende å skulle måtte be om sykemelding ukentlig, og lite forutsigbart for arbeidsgiver og..,
Ja. Forsøker 50% denne uken. Holder ut timene, men det er bare så vidt. Føler jeg hangler rundt på jobb, og er ekstra kvalm etterpå.Så forferdelig! Er du sykemeldt pga. kvalme?