Har bestilt fra Vero Moda, håper det er bra, for har bestilt klær for 3000Hvor kjøper dere gravidklær? Synes mye av gravidklærne ser så kjipe ut. Tar gjerne imot tips!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bestilt fra Vero Moda, håper det er bra, for har bestilt klær for 3000Hvor kjøper dere gravidklær? Synes mye av gravidklærne ser så kjipe ut. Tar gjerne imot tips!

Har bestilt fra Vero Moda, håper det er bra, for har bestilt klær for 3000![]()

Har bestilt fra Vero Moda, håper det er bra, for har bestilt klær for 3000![]()
Veldig fornøyd med genserne derfra, de er lange og stretchyHar bestilt fra Vero Moda, håper det er bra, for har bestilt klær for 3000![]()
Men er ganske dyrt 
Ja! Burde vel skaffe meg litt gensere også. Veldig glad i dressbukser som det kanskje kommer frem
Kjøpte et par enkle topper til.
Vis vedlegget 453141Vis vedlegget 453142
Vis vedlegget 453143Vis vedlegget 453144Vis vedlegget 453145Vis vedlegget 453146

Når jeg set tilbake på det, så synes jeg det kanskje var litt lite fargeriktSåå fine ting!! Jeg levde i kjoler forrige svangerskap, men så fikk jeg ikke ordentlig mage før jeg var typ 30 uker..... Nå har jeg like stor mage som i måned 5 sist![]()
Rosa bruker jeg egentlig aldri, men likte kjolen så godt.Fine ting!Ja! Burde vel skaffe meg litt gensere også. Veldig glad i dressbukser som det kanskje kommer frem
Vis vedlegget 453143Vis vedlegget 453144Vis vedlegget 453145Vis vedlegget 453146
Krysser fingrene! Dyrt å være gravid når hele garderoben må byttes utHar bestilt fra Vero Moda, håper det er bra, for har bestilt klær for 3000![]()

Så mye fintJa! Burde vel skaffe meg litt gensere også. Veldig glad i dressbukser som det kanskje kommer frem
Er så fælt å gå gravid at det blir for voldsomt å føle jeg skulle gå en uke "ekstra". Så er 7+0 frem til de på TUL sier noe annet!Hvordan vil du si kvaliteten på UL apparatet er? Det er store variasjoner, har jeg settJobber med en jordmor og fikk kjapt tatt en titt på baby idag! Fint bankende hjerte på skjermen! Men hun trodde nok jeg måtte settes tilbake litt (en uke), men det orker jeg ikke høre på kjenner jegEr så fælt å gå gravid at det blir for voldsomt å føle jeg skulle gå en uke "ekstra". Så er 7+0 frem til de på TUL sier noe annet!

Tror kvaliteten er nogenlunde grei, men noe usikkerHvordan vil du si kvaliteten på UL apparatet er? Det er store variasjoner, har jeg sett![]()
håper det er dårlig kvalitet og at det ikke er en heel uke jeg settes tilbake senere.
hvis blodprøvene er ok og vekta ikke har gått ned kan jeg komme tilbake ukentlig. Og jeg får UL i morgen Hurra! Jubler med deg!Jubler for at jeg kanskje får dra hjem i morgenhvis blodprøvene er ok og vekta ikke har gått ned kan jeg komme tilbake ukentlig. Og jeg får UL i morgen
i dag er en bra dag.
Så utrolig gode nyheter, veldig glad på dine vegneJubler for at jeg kanskje får dra hjem i morgenhvis blodprøvene er ok og vekta ikke har gått ned kan jeg komme tilbake ukentlig. Og jeg får UL i morgen
i dag er en bra dag.

Håper du får dra hjem!Jubler for at jeg kanskje får dra hjem i morgenhvis blodprøvene er ok og vekta ikke har gått ned kan jeg komme tilbake ukentlig. Og jeg får UL i morgen
i dag er en bra dag.
Hurra! Jubler med deg!
Så utrolig gode nyheter, veldig glad på dine vegne![]()
Tusen takk, håper jeg ogsåHåper du får dra hjem!