Jubeltråden

Ja, må bare bestemme meg for å ta turen så ta det derfra:happy: Misunner dem som ikke vet at de er gravide før det har gått en stund. Det er noen lange 9 måneder når man vet det fra dag 1 omtrent:playful:
Trøster meg med at jeg sikkert ikke går til termin denne gangen heller :laughing002 Testa ikke tidlig denne runden, så jeg gikk glipp av 5-6 dager hvor jeg kunne visst om det :hilarious:

Ja, det skjønner jeg du gjør. Har du hatt det med alle? Jeg har ikke blitt så dårlig før at jeg må kaste opp. Har tatt postfen forrige gang, ikke hatt bruk for det enda da det kommer kun i bøgler.

Yes, hatt det slik med alle. Kaster opp fra uke 5/6 til alt fra uke12-27. Så er tungt å være sånn dårlig og sengeliggende. Så bra, håper kvalmen holder seg på det stadiet også❤️

Uff, kvalmen er jævlig. Gruer meg sånn til hyperemesis setter inn:bag: man blir sliten og trøttheten er overveldende til tider. Og man blir ekstra trøtt av xonvea også❤️ bruker du det?
Jeg har brukt xonvea å afipran! Blir helt ødelagt av dette, er enda i jobb men tviler jeg klarer og jobbe særlig mye nå når kvalmen setter inn

Back
Topp