Fikk se hjerteslag og at foster hadde utviklet seg fint siden forrige uke 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

håper det forblir sånn
Det var veldig godt å høreFått svar på siste blodprøve, god økning fra forrige. HCG på 14000 nå![]()
Nei, HCG er høyt innenfor det jeg er antatt, og jeg testet positivt på ikke sensitiv og digital 1 uke etter eggløsning, men jeg har bakovervendt livmor, og har ved hvert svangerskap blitt satt tilbake, eller fått beskjed om at utviklingen må ha stoppet. Men sønnen min ble født, og var over 40%(!!) større enn de målte han til dagen før, og har også mistet 2 som var mye større og mer utviklet enn de har sagt på U.L, så det er noe som ikke helt stemmer med meg og ultralyder.Det var veldig godt å hørehva skjedde med UL, tror de at du er kortere på vei enn først antatt?
Oi, så interessant. Skremmende for deg å få unødvendig mange negative beskjeder da, det er ikke braNei, HCG er høyt innenfor det jeg er antatt, og jeg testet positivt på ikke sensitiv og digital 1 uke etter eggløsning, men jeg har bakovervendt livmor, og har ved hvert svangerskap blitt satt tilbake, eller fått beskjed om at utviklingen må ha stoppet. Men sønnen min ble født, og var over 40%(!!) større enn de målte han til dagen før, og har også mistet 2 som var mye større og mer utviklet enn de har sagt på U.L, så det er noe som ikke helt stemmer med meg og ultralyder.
Nei, HCG er høyt innenfor det jeg er antatt, og jeg testet positivt på ikke sensitiv og digital 1 uke etter eggløsning, men jeg har bakovervendt livmor, og har ved hvert svangerskap blitt satt tilbake, eller fått beskjed om at utviklingen må ha stoppet. Men sønnen min ble født, og var over 40%(!!) større enn de målte han til dagen før, og har også mistet 2 som var mye større og mer utviklet enn de har sagt på U.L, så det er noe som ikke helt stemmer med meg og ultralyder.
Så interessant at dette har skjedd med deg tidligere også! Kanskje den er ekstra bakovervendt 
Tilbud om ny om 2 uker, men vurderer nå å vente til jeg er over 12 uker faktisk. Klarer ikke helt å stole på tidligtidlig UL nå. Har vært nervevrak de andre svangerskapene pga det, så nå vil jeg bare la det gå sin gang om jeg får til å vente.Oi, så interessant. Skremmende for deg å få unødvendig mange negative beskjeder da, det er ikke brahar bakovervendt livmor selv, men ikke hatt problemer med UL. Når er neste UL? Håper på gode nyheter da
![]()

Ja, jeg mistenker det. Det blir nevnt på undersøkelser i hvert fall.Jeg har også bakovervendt livmor og fått høre det samme, at bildene ofte blir mindre enn vanlig!Så interessant at dette har skjedd med deg tidligere også! Kanskje den er ekstra bakovervendt
![]()

Hvor kjøper dere gravidklær? Synes mye av gravidklærne ser så kjipe ut. Tar gjerne imot tips!HCG stiger solid enda
Har bestilt gravidklær i dag, for jeg har lagt på meg fort![]()
Lurer også på dette!Hvor kjøper dere gravidklær? Synes mye av gravidklærne ser så kjipe ut. Tar gjerne imot tips!
Mange ser smashing ut ja! Det hjelper å føle seg litt fin når formen ikke er topp, og når kroppen endrer seg. Jeg har sett at Vero Moda har en egen serie som heter Maternity. Skal sjekke ut den. Også blir det treningstights fra Aimn. Kunne tenkt meg noen fine bukser og gensere til hverdagsLurer også på dette!
Føler jeg gikk i gravid-klær fella sist gang, men syns det er så mange influensere som kler seg så fint. Det må da være mulig for folk med normalt budsjett å finne lignende?