Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj så godt forberedt er ikke vi enda her blir det nok ikke barnerom på minsten før hun eller han flytter på eget rom rundt 6-12 måneder en gang. Da må vesla på snart tre flytte opp i andre etasje så vi drøfter nok til hun er klar for det. Det blir tre soverom oppe etterhvert, men vi bygger hus og har så langt bare fullført et av tre soverom oppe, så har vi to nede.I dag jubler jeg for vellykket barnepass! Vi startet å rydde og gjøre klart til kommende barnerom. Vi starter veldig tidlig siden formen var ganske så dårlig på slutten sist, og jeg orker ikke stresse med barnerom.
Hehe, nei det skjønner jeg. Dette er veldig veldig tidlig og langt utenom normalen vil jeg tro. Babyen skal bo på vårt rom sikkert mellom 6-10 mnd, så kan nok ordnes med etterpå og. Bare ønsker å ha det klart og kunne bidra mer enn sist.Oj så godt forberedt er ikke vi enda her blir det nok ikke barnerom på minsten før hun eller han flytter på eget rom rundt 6-12 måneder en gang. Da må vesla på snart tre flytte opp i andre etasje så vi drøfter nok til hun er klar for det. Det blir tre soverom oppe etterhvert, men vi bygger hus og har så langt bare fullført et av tre soverom oppe, så har vi to nede.
Med første var barnerommet klart 3 måneder før hun ble født da
Bygget nytt hus nå i vår, men har valgt å la loftet stå uinnredet (utenom ett soverom som er ferdigstilt). Det er tegnet inn to soverom til og et bad til oppe som vi skal gjøre mest mulig av selv. Så når det er ferdig har vi mulighet til å sove alle i samme etasje. Toåringen er fortsatt inne hos oss nesten hver natt så vi får se om hun er klar for rom i annen etasje enn oss om halvannet år, eller om vi må prioritere å ferdigstille andre etasjen litt raskere enn planlagt. Det klaffet jo på første pp, noe vi egentlig ikke hadde trodd så litt mindre tid enn planlagt på å gjøre ferdigHehe, nei det skjønner jeg. Dette er veldig veldig tidlig og langt utenom normalen vil jeg tro. Babyen skal bo på vårt rom sikkert mellom 6-10 mnd, så kan nok ordnes med etterpå og. Bare ønsker å ha det klart og kunne bidra mer enn sist.
Så gøy å bygge hus! Er det nytt hus, eller renoverer dere et eldre hus? Blir litt annerledes situasjon, og tar litt lengre tid enn hos oss her er det maling av tak, vegger og bytte gulv. Skulle gjerne gjort litt om på planløsningen, men det får være bra nok i første omgang. Barnet bryr seg ikke akkurat nå
Jubler for at testen ikke var blenda idag , har IKM 12.6 så drit nervøs . Tørr ikke juble helt enda . Skal juble mer i morgen om den er sterkere
Gratulerer med helt nytt hus det gjenstår å se hva toåringen er klar for når tiden kommer. Mye kan skje på den tiden. Hvordan sov toåringen som baby? Her klaffet der også på første pp. Ble helt satt ut. Hadde forventet mye lengre prøving.Bygget nytt hus nå i vår, men har valgt å la loftet stå uinnredet (utenom ett soverom som er ferdigstilt). Det er tegnet inn to soverom til og et bad til oppe som vi skal gjøre mest mulig av selv. Så når det er ferdig har vi mulighet til å sove alle i samme etasje. Toåringen er fortsatt inne hos oss nesten hver natt så vi får se om hun er klar for rom i annen etasje enn oss om halvannet år, eller om vi må prioritere å ferdigstille andre etasjen litt raskere enn planlagt. Det klaffet jo på første pp, noe vi egentlig ikke hadde trodd så litt mindre tid enn planlagt på å gjøre ferdig
Vi samsov lenge, og så lenge hun fikk pupp i løpet av natten sov hun rolig og natten gjennom. Har hele tiden blitt ammet i søvn. Nektet smokk. Kuttet amming helt når hun var 2 og et halvt, for to måneder siden. Bedret søvnen litt, men tar lenger tid å legge. Nå kommer hun inn til oss omtrent hver natt mellom 1-3, lukker døren bak seg og legger seg mellom oss og sover rolig videre til morgenen. Det er det som fungerer for henne, og for at familien skal få nok søvn.Gratulerer med helt nytt hus det gjenstår å se hva toåringen er klar for når tiden kommer. Mye kan skje på den tiden. Hvordan sov toåringen som baby? Her klaffet der også på første pp. Ble helt satt ut. Hadde forventet mye lengre prøving.
Bare rosa jatakkSiden jeg postet bilde av gule gomp i klagetråden, så får jeg poste bilde av rosa her da! Eeelsker rosa gomp!Vis vedlegget 410048
Å gode nyheterJubler over denne meldingen fra fastlege; Hei. den 10.07 (5+4) var verdi på HCG på 6769. Vi får se hva den viser i morgen
Høyere hcg enn jeg hadde sist gang i uke 7! Det var en BO. Nå er jeg ikke like engstelig for at noe er feil
+ en sinnsykt stor plommesekkÅ gode nyheter
Hvilke symptomer hadde du når du hadde BO, og hvor lenge gikk du ?
Leser at folk har lite symptomer og lav hcg, men jeg var 50% sykemeldt fra uke 6 til 12 pga. heftig svangerskapskvalme. Så vart et sjokk når jeg begynte å blø litt i uke 12 og ultralyden kun viste en tom fostersekk
Gikk ut uke 8. Var 7+ noen dager da jeg fikk første ultralyd. Der var det kun fostersekk, ikke noe annet. Gyn ville ikke starte abort da hun var redd for at det var noe nytt på gang. Det hun kunne se stemte liksom med et helt nytt svangerskap, og nivå av hcg var også riktig ifht å bare være 2-3 uker på veg. Uken etter var det ingen forandring, og abort ble satt i gang. Jeg reagerer ikke på cytotec, så ble utskraping. Hadde alle symptomer i starten, men så ga alt seg gradvis. Tester ble også svakere.Å gode nyheter
Hvilke symptomer hadde du når du hadde BO, og hvor lenge gikk du ?
Leser at folk har lite symptomer og lav hcg, men jeg var 50% sykemeldt fra uke 6 til 12 pga. heftig svangerskapskvalme. Så vart et sjokk når jeg begynte å blø litt i uke 12 og ultralyden kun viste en tom fostersekk
Okei, trist å høre at du har vært igjennom lignende Skjønner , jeg hadde sterk kvalme helt til uke 11 typ, men trodde det var pga. xonvea at kvalmen gav seg. Men fikk kramper og begynte å blø litt, så derfor jeg var inn på ul. Så spørs om det var hcg som var på tur nedGikk ut uke 8. Var 7+ noen dager da jeg fikk første ultralyd. Der var det kun fostersekk, ikke noe annet. Gyn ville ikke starte abort da hun var redd for at det var noe nytt på gang. Det hun kunne se stemte liksom med et helt nytt svangerskap, og nivå av hcg var også riktig ifht å bare være 2-3 uker på veg. Uken etter var det ingen forandring, og abort ble satt i gang. Jeg reagerer ikke på cytotec, så ble utskraping. Hadde alle symptomer i starten, men så ga alt seg gradvis. Tester ble også svakere.
Hva er hensikten med slike tester? Gir det en form for garanti for at fosteret fremdeles utvikler seg der inne? Jeg har ikke vært gravid før. Har booket tidlig ultralyd til uke 8+0, hadde ikke tenkt til å teste noe før det..?Jubler for at testene fortsatt stiger jevnt ca 5+3 i dag
Hvordan vet du at du er gravid, om du ikke har tatt en graviditetstest?Hva er hensikten med slike tester? Gir det en form for garanti for at fosteret fremdeles utvikler seg der inne? Jeg har ikke vært gravid før. Har booket tidlig ultralyd til uke 8+0, hadde ikke tenkt til å teste noe før det..?
Ok skjønner, så da er det liten eller ingen sannsynlighet for MA dersom de fortsetter å stige ? jo jeg har tatt en clearblue test som var positiv, men hadde ikke hørt om å fortsette å teste før jeg så det på forumet her. Det er jo fristende men redd for å begynne å måle og følge med på alt for mye, er litt typisk meg å henge meg opp i alle detaljer ..Hvordan vet du at du er gravid, om du ikke har tatt en graviditetstest?
Graviditetstester måler hcg nivå i urinen, og hvis testene blir sterkere viser det at hcg stiger, at man altså fremdeles er gravid. Etterhvert vil nok ikke testene ha noen effekt sånn sett.